در گفتگو با تابناک تهران عنوان شد؛
تابناک تهران- رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه استماع و بررسي گزارش مكتوب وزارت كشور در نحوه جبران خسارات و بازسازي حوادث غيرمترقبه سال 1394 با حضور وزیر کشور، استاندار تهران و رئیس مدیریت بحران کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷ 04 November 2015
سید مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران درباره حضور وزیر کشور، رئیس مدیریت بحران کشور و همچنین استاندار تهران در کمیسیون عمران اظهار داشت: قرار بود این هفته این جلسه تشکیل شود اما به دلیل ماموریت پیش آمده برای وزیر کشور به دو هفته بعد موکول شد.

وی افزود: در این جلسه قرار بود وزارت کشور نحوه جبران خسارات و بازسازی حوادث غیرمترقبه سال 1394 را قرائت و به صورت مکتوب در اختیار اعضای کمیسیون قرار دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سید حسین هاشمی استاندار تهران هم به نمایندگی از استان های آسیب دیده در این جلسه حضور خواهد داشت و پیرامون حوادث غیر مترقبه در سال 94 و نحوه رسیدگی و بازسازی مناطق متاثر از حادثه گفتگو خواهد شد.

وی گفت: آخرین وضعیت عملکردی اجرای قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده در اثر حوادث غیر مترقبه هم جز مباحث مطرح شده در این جلسه خواهد بود.

هاشمی درباره بحران های پس از وقوع بارندگی در پایتخت و لزوم رسیدگی به آن گفت: این بحران ها باید در سطح محلی و منطقه ای رسیدگی شود و استاندار به عنوان ارشد استان تمهیدات و هماهنگی های لازم را پیرامون اتفاقاتی که پس از بارندگی ها و حوادث مربوط به آن اتفاق می افتد به کار گیرد.

عضو کمیسیون ویژه بررسی لایحه مدیریت بحران همچنین، از تصویب کلیات لایحه مدیریت بحران در کمیسیون ویژه خبر داد و گفت: بندهای این لایحه جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است مجلس شورای اسلامی هفته آینده جلسه ای نخواهد داشت و طبیعتا جلسه کمیسیون عمران هم به دو هفته آینده موکول خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار