برخورد شدید کامیون حمل شن و ماسه، کامیونت یخچال دار و مینی بوس با یکدیگر در جاده خاوران علاوه بر مصدومیت شدید راننده کامیونت، ساعاتی جاده خاوران را با ترافیک شدید مواجه کرد.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 20 October 2015
افسر آماده منطقه 8 آتش نشانی گفت: آتش نشانان ایستگاه 63 و گروه امداد و نجات ایستگاه 15، با توجه به ترافیک شدید در اطراف محل حادثه از مسیر مخالف به محل تصادف نزدیک شده و به سرعت وارد عملیات شدند.

داود حقی با بیان اینکه این تصادف شدید در ساعت 23:27 شب گذشته(دوشنبه شب) در مسیر غرب به شرق جاده خاوران رخ داده بود افزود: بر اثر این حادثه راننده 42 ساله کامیونت ایسوزو بنام حمید رضا – ب به سختی مجروح و در لابلای آهن پاره های اتاقک این خودرو گرفتار شده بود. 

وی ادامه داد: صحنه تصادف بی درنگ توسط نیروهای آتش نشانی ایمن سازی شد و همزمان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات توانستند راننده کامیونت را از داخل اتاقک کامیونت بیرون آورند.

وی با اشاره به این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است، خاطرنشان کرد: راننده کامیونت که از ناحیه سر، صورت و پا به شدت زخمی شده بود تحویل عوامل اورژانس شده و به مرکز درمانی انتقال یافت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار