فرماندار تهران
تابناک تهران - طرح تقسیمات جدید پایتخت که بر اساس آن قرار است 9 بخشداری به تهران اضافه شود روی میز وزارت کشور قرار گرفته اما مدیران وزارت کشور گفته‌اند تا پیش از انتخابات تقسیمات کشوری را بررسی نمی‌کنند بنابراین تعیین تکلیف تهران هم به بعد از انتخابات موکول شده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 17 October 2015
به گزارش خبرنگار تابناک تهران؛ در سالهای اخیر طرح های متفاوتی برای اداره شهر تهران ارایه شده است.

از طرح تقسیم تهران به استان گرفته تا تبدیل به 22 فرمانداری، از انتقال مرکز سیاسی پایتخت گرفته تا جدا شدن شهر ری از تهران اما آخرین خبر از تقسیمات شهری تهران که تا حدودی هم به تثبیت رسیده است تشکیل 9 بخشداری است.

عیسی فرهادی فرماندار تهران درباره این طرح می گوید: اسامی این بخشداری ها نام های قدیمی محله های تهران است که می تواند احیاگر این مناطق نیز باشد.

به گفته فرماندار  تهران هر دو یا سه منطقه تهران در قالب یک بخشداری قرار  می گیرند که این طرح توسط استاندار تهران تایید و در وزارت کشور ارسال شده است، البته به قانون تبدیل شدن چنین طرحی نیازمند مصوبه دولت است و در صورت تصویب و ابلاغ می‌تواند به لحاظ اداره امورات شهر تهران کارساز باشد. قطعا اجرای چنین طرحی نیازمند هزینه‌های سنگین نیست و با حداقل هزینه می‌توان آن را اجرایی کرد.


فرهادی همچنین در گفتگو با تابناک تهران درباره آخرین وضعیت این طرح گفت: وزارت کشور اعلام کرده تا پیش از انتخابات طرح تقسیمات کشوری را بررسی نمی کند، بنابراین  تکلیف این طرح بعد از انتخابات مشخص می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار