رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای نظارت بر فعالیت های اصناف در آستانه عید گفت: طرح نظارتی عید از ۱۲ اسفند آغاز و تا ۱۵ فرودین ادامه دارد.
کد خبر: ۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴ 15 February 2015

حسن میرزایی در گفت و گو با مهر با اشاره به برنامه ریزی گسترده اداره صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار در آستانه شب عید اظهار داشت: طرح نظارت بر فعالیت مراکز مختلف صنفی از ۱۲ اسفندماه الی ۱۵ فروردین برگزار می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین افزود: ‌برای جلوگیری از تخلفات احتمالی جلسات متعددی برای هماهنگی اعضای ستاد تنظیم بازار برگزار و برنامه ریزی های لازم برای نظارت دقیق بر بازار مصرفی اندیشیده شده است.

گشت های نظارتی از ۱۲ اسفند فعال می شوند

وی ادامه داد: گشت های نظارتی ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین از ۱۲ اسفندماه با مشارکت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و اتاق اصناف در سطح شهر ورامین بر فعالیت اصناف مختلف نظارت می کنند.

این مسئول اضافه کرد: ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین با تخلفات احتمالی که موجب تضییع حقوق مصرف کنندگان و شهروندان می شود برخورد قانونی را صورت خواهد داد تا زمینه لازم برای خرید آسان شهروندان فراهم شود.

میوه شب عید از سوی جهاد کشاورزی توزیع می شود

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تنظیم بازار در آستانه شب عید گفت: نمایشگاه تنظیم بازار به منظور تسهیل در خرید شهروندان ورامین از روز ۱۴ اسفندماه دائر می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین با اعلام اینکه توزیع میوه شب عید امسال بر عهده جهاد کشاورزی است یادآور شد: بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته امسال توزیع میوه شب عید به منظور تنظیم بازار و سهولت خرید شهروندان بر عهده جهاد کشاورزی است که در زمان مقرر اقدام به توزیع میوه خواهند کرد.

وی در پایان گفت: شهروندان می توانند از تاریخ ۱۲ اسفند ماه هر گونه تخلف مشاهده شده در صنوف مختلف را به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع داده و بازرسان آن را پیگیری خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار