استاندار تهران ضمن بازديد از اداره كل اتباع استان تهران مونيتورينگ آنلاين اداره كل اتباع و مهاجران خارجي استان را افتتاح كرد.
کد خبر: ۴۱۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 30 April 2017
سيدحسين هاشمی در بازدید از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران كه با حضور معاون امنيتي انتظامي استانداري، مدير كل حوزه استاندار و روابط عمومي و  سرپرست اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي برگزار شد، ضمن اينكه در جريان خدمات ارايه شده به اتباع قرار گرفت از نزديك با مراجعين نيز گفت و گو كرد.

استاندار در جلسه اي با حضور كاركنان و مسئولان اداره اتباع و مهاجرين خارجي استان تهران ضمن سپاسگزاری از زحمات کارمندان اين اداره به مشکلات و مسایل آنان نيز گوش داد.

وي در اين مراسم گفت:‌ همكاري خوبی که میان همکاران در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وجود دارد بسیار ارزشمند است و مشكلات خوشبختانه به حداقل رسیده اما همچنان به آن درجه مطلوبی که باید نرسیده است.

هاشمي با بيان اينكه نياز است موفقيت اداره اتباع استان علاوه بر داخل كشور در سطح بين المللي نيز مطرح باشد تاكيد كرد: روان کارمند باید همواره در آرامش باشد اگر در کار تنش و استرس باشد در سیستم اجرا خلل ایجاد خواهد شد وبا  هماهنگی و تعامل کارها  خوب پیش می رود و بهره وری کارمند افزايش مي يابد.

استاندار تهران اتباع افغانستانی و عراقی را مسلماناني دانست كه مهمان كشورمان هستند و تصريح كرد: اكثر آنها در كشور خود مشكل دارند و اگر اينگونه نبود یقینا بخش عمده ای از آنان به کشور ما نمی آمدند.

وي ادامه داد:‌لازم است خدمات رساني به مهاجران به درستي و به موقع انجام شود كه اجر معنوي نيز در ارايه خدمات به آنها وجود دارد.

به گفته هاشمي؛این گزارش ها به مراجع بین المللی هم می رسد و آن ها بازتاب می دهند و یک پیشینه ی خوب برای کل مجموعه ی اداره ی اتباع رقم می خورد.

در ادامه استاندار تهران درجريان وضعيت و مشكلاتي كه از سوي كارمندان اداره كل اتباع اشاره شد قرار گرفت و به ارايه خدمات مطلوب به آنها تاكيد كرد.

استاندار تهران با بيان اينكه اردوگاه پناهندگان نظم گرفته است گفت: کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد نيز از اين وضعيت اظهار رضایت کرده و جای سپاسگزاری است.

هاشمي بر بهره مندي از منابع کمیساریا به طور خاص برای استان تهران تاكيد كرد و گفت: سیستم آنلاین مانیتورینگ اردوگاه ها تاثیرگذار است واین امر در تصمیم های مدیریتی کمک می کند.
 
گفتني است، در اين مراسم گزارشي از وضعيت ارايه خدمات از سوي اداره كل اتباع استان تهران به مهاجران ارايه شد كه براساس اين گزارش؛حداقل اتباع مراجعه كننده در روز 400 نفر است و در اردوگاه مراقبتی در دو سه روز اخیر بین 800 تا 1500 نفر مراجعه كننده وجود داشته كه در مجموع روزانه حدود 3000 نفر به اداره كل اتباع مراجعه مي كنند همچنين در خصوص ايجاد سالن همايش ها  در جهت اقدامات فرهنگي در اردوگاه گل تپه و ساماندهي هيات هاي مذهبي اتباع خارجي و تهيه طرح هاي مطالعاتي براي ورود اتباع خارجي به كشور گزارشي ارايه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار