استاندار تهران با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) در استان تهران راه اندازی شد افزود: این سامانه به منظور ارتباط مردم شهرستان های غرب استان تهران با رییس جمهوری راه اندازی شده است.
کد خبر: ۳۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 25 May 2015
به گزارش ایرنا سیدحسین هاشمی روز دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اجرایی کردن سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) را ارزشمندترین کار دولت یازدهم برشمرد و افزود: راه اندازی این سامانه بهترین راه حل برای ارتباط کرامت مندانه مردم با دولت است.

وی با بیان اینکه یکهزار نفر در سه شیفت کاری ارتباطات مردمی غرب استان تهران را پاسخ می دهند گفت: مردم سه شهر شهریار، ملارد و شهر قدس در غرب تهران از طریق شماره تماس 111 درخواست ها، مسائل و مشکلات خود را به این سامانه اعلام کنند.

هاشمی افزود: پس از تماس با این سامانه مشخصات کامل به همراه آدرس تماس گیرنده خواسته می شود و نتیجه رسیدگی پس از بررسی به وی اطلاع داده می شود.

استاندار تهران با اشاره به اینکه مردم می توانند بعد از اعلام مشکل خود به سامانه کدرهگیری دریافت کنند افزود: کدرهگیری دریافت شده مراحل رسیدگی به مشکلات مطرح شده را به فرد تماس گیرنده اعلام خواهد کرد.

وی یادآور شد: سفر رییس جمهوری به استان تهران در پنج مرحله انجام می شود و این سامانه در هر مرحله از سفر پاسخگوی نیازهای مردم خواهد بود.

هاشمی اظهار امیدواری کرد: در سفرهای بعدی رییس جمهوری به استان تهران سامانه سامد به نحو مطلوب تری به مردم خدمات ارائه کند.

رییس جمهوری فردا(سه شنبه) به شهرستان های شهریار، ملارد و شهر قدس در غرب تهران سفر کرده وساعت 8 صبح در ورزشگاه شهید ثمری با مردم دیدار می کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار