قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: برخی اصلاح طلبان پیش ما می آیند و به شدت از رفتارهای حکیمی پور ابراز نگرانی می کنند و می گویند گویی زندگی این فرد با تنش گره خورده است.
کد خبر: ۳۲۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 16 November 2016
پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ، با اشاره به اتفاقات اخیر در شورای شهر تهران اظهار کرد: انحلال شورای شهر با تنش، سیاسی کاری و ایجاد تزلزل به وجود می آید؛ شورای شهر اول هم با تزلزل در مدیریت شهری منحل شد.

وی افزود: سوال من از برخی آقایان این است که ما تا به حال در شورای شهر کدام اقدام تنش زا را ایجاد کرده ایم؟ ما همیشه جلوی تنش را می گیریم. چه کسانی لغو اختیارات ۱۷ ساله شهردار را کلید زده اند؟ این به معنای قفل کردن شهر و از بین بردن خدمت و همچنین ایجاد نارضایتی در مردم و بروز اختلاف است.

سروری خاطرنشان کرد: چه کسانی اسناد محرمانه شورای شهر را به معماری نیوز دادند؟ آیا ما این کار را کردیم؟ آیا ما به دنبال تنش بودیم؟ چه کسانی دروغ های نجومی گفتند و اعلام کردند شهرداری تهران ۲۲۰۰ میلیارد تومان تخفیف املاک داده است؟ چه کسانی به اعتماد ملی ضربه زدند و بین مردم و نظام حفره ایجاد کردند؟ ما با کدام اقداممان به دنبال انحلال شورای شهر هستیم؟

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: ما بر اساس تجربه می گوییم اقای حکیمی پور یکبار باعث انحلال شورای شهر بوده و در همه درگیری های شورای شهر اول حضور داشته است. ما نگرانیم این فرد در شورای شهر چهارم همان نقش شورای شهر اول را بازی کند. این فرد یکبار عامل انحلال شورای شهر بوده است بنابراین ما نگران تحرکات و رفتارهای وی هستیم.

وی تصریح کرد: برخی اصلاح طلبان پیش ما می آیند و به شدت از رفتارهای حکیمی پور ابراز نگرانی می کنند و می گویند گویی زندگی این فرد با تنش گره خورده و بحران‌زی است و حیات خود را در تنش جستجو می کند. آیا ما باید اجازه دهیم حکیمی پور هر کاری که می خواهد انجام دهد؟ آیا واقعا باید اجازه دهیم فرآیند انحلال شورای شهر اول را در شورای شهر چهارم دنبال کند؟

عضو شورای شهر تهران به اظهارات اخیر تندگویان اشاره کرد و گفت: اظهارات تندگویان در مورد بنده که گفت فلانی عامل انحلال شورای شهر چهارم خواهد بود، سخنی مطایبه‌آمیز و لطیفه سال ۹۵ است. مردم باید به این اظهارات بخندند؛ چراکه می بینند چه کسانی دائما در شورای شهر تنش ایجاد می کنند.

سروری با بیان اینکه مثلث آقایان حکیمی پور، حناچی و نجفی نشان می دهد تنش های شورای شهر یک پشت صحنه بیرونی دارد، اظهار کرد: ظاهرا مجموعه ای در بیرون از شورای شهر و در ساختمان خیابان مطهری می نشینند و تنش را تئوریزه کرده و به داخل شورای شهر هدایت می کنند تا شورا دائما در این تنش ها و درگیری ها در حال فراز و فرود باشد.

وی با تاکید بر اینکه عده ای باید بدانند شورای چهارم، شورای اول نیست، گفت: کسانی در شورای چهارم هستند که در مقابل عاملین تنش و درگیری خواهند ایستاد و اجازه چنین تحرکاتی را از آنان سلب می کنند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما از تحرکات دولت برای انتخابات شوراها و مسائل داخلی شورای شهر چهارم اطلاع داشتیم ولی جزئیاتی که دادستان تهران بیان کرد را نمی دانستیم. ما از برخی تحرکات متوجه شدیم که اتفاقاتی در حال وقوع است که کاملا از بیرون هدایت می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار