کد خبر: ۳۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 08 May 2015
مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات مقاوم سازی شیب راهه‌های پل ستارخان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس محمدحسن وساق ضمن اعلام این خبر افزود: مقاوم سازی شیب راهه های پل ستارخان که با روش اجرای ریزشمع ها اجرا می شود، در مسیر شمال به جنوب این پل سواره رو آغاز شده است.

وی با بیان آنکه اجرای عملیات مقاوم سازی شیبراهه های پل ستارخان براساس مجوز انحراف ترافیکی صادر شده از سوی پلیس راهور و در فاصله ساعات 23 تا 5 بامداد انجام می شود، یادآور شد: مسیر شمال به جنوب پل ستارخان طی بازه زمانی مذکور، فقط در یک خط عبوری پاسخگوی ترافیک است و از این رو از شهروندان تقاضا می شود به جای انتخاب مسیر بزرگراه شیخ فضل الله و عبور از پل ستارخان، از مسیرهای موازی همچون بزرگراه شهید چمران، بزرگراه یادگار امام(ره)، بزرگراه شهید باکری و بزرگراه شهید ستاری تردد کنند تا شرایط اجرای سریع تر عملیات عمرانی فراهم شود.

به گفته مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پل ستارخان پس از اتمام عملیات مقاوم سازی شیبراهه ها که حداقل یک ماه به طول می انجامد ، مورد اجرای اقدامات تکمیلی از قبیل اجرای روکش آسفالت، نصب درزهای انبساط و خط کشی مسیر قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، نصب دیواره های جاذب صوت این پل سواره رو به موازات تلاش برای مقاوم سازی شیبراهه‌ها ادامه دارد. پیشرفت فیزیکی پروژه تعریض درجا و مقاوم سازی پل ستارخان از مرز 90 درصد فراتر رفته است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار