بخشدار رودهن گفت: رودهن با محدودیت تأمین آب شرب مواجه است و امیدواریم مردم در جریان صرفه‌جویی و مصرف بهینه تعامل خوبی داشته باشند.
کد خبر: ۲۶۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 24 July 2016
رضا طاهرخانی ،بخشدار رودهن اظهار داشت: فصل تابستان را سپری می‌کنیم و مردم در این فصل، مشکلاتی در بحث آب و مصرف آن دارند.

بخشدار رودهن تصریح کرد: تدابیر لازم برای جلوگیری از ایجاد موانع در بحث آب در بستر مدیریت بخش رودهن تعریف شده است، ولی نباید همکاری‌ها و تعامل مردم را فراموش کرد.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه محدودیت‌های تأمین آب شرب در ایام تابستان با وجود گرمای هوا تشدید می‌شود، اضافه کرد: رودهن با محدودیت در بحث تأمین آب مواجه بوده و از منابع زیرزمین فقیری برخوردار است.

بخشدار رودهن با اشاره به اینکه شهروندان رودهنی در بحث آب شرب باید با مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف بهینه آب نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته، آب‌رسانی را به‌گونه‌ای مدیریت کردیم که مردم خوب پای کار آمدند و هماهنگی خوبی با مجموعه دولت داشتند.

طاهرخانی اظهار داشت: سهمیه‌بندی و قطعی آب طی سال‌های گذشته در سطح بخش رودهن کم‌رنگ بوده است و امسال هم با تعامل مردم با شرکت آبفا و نهادهای ذی‌ر‌بط امیدواریم قطعی آب نداشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار