رئیس اداره صنعت و معدن ورامین گفت: در سال ۹۳ بیش از۷۰ واحد تولیدی در بخش‌‌های مختلف صنعتی، غذایی و تولیدی و کشاورزی محصولات خود را علاوه بر توزیع در بازار داخل کشور به ۳۰ کشور جهان نیز صادر کردند.
کد خبر: ۲۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 08 April 2015

حسن میرزایی در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: برنامه ها و تمهیدات  طرح نوروزی اداره صنعت و معدن و تجارت  در شهرستان ورامین بدون هیچگونه مشکل خاصی اجرا شد و این اداره با کمک اتاق اصناف نظارت مناسبی بر بازار در ابتدای سال 94 داشت.

وی افزود: برپایی نمایشگاه بهاره، کنترل و تنظیم بازار از مهمترین اقدامات این اداره در ابتدای سال 94 بود که این اقدامات نقش موثری در ایجاد آرامش در فضای کسب و کار و همچنین رضایتمندی مردم ایجاد کرد.

رئیس اداره صنعت و معدن ورامین درباره اولین اقدام اداره صنعت و معدن ورامین در سال 94 گفت: بر اساس مصوبه دولت و دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت باید اقدامات لازم برای آزاد سازی 20 درصد سهمیه آرد نانوایی ها در سال 94 انجام بشود.


میرزایی تصریح کرد: در همین راستا  قیمت نان در 75 نانوایی سنگگ، لواش، تافتون و بربری درمناطق شهری به صورت آزاد اعلام شد و این نانوایی‌ها از این پس قیمت نان را بر اساس قیمت آرد و هزینه‌های روزمره  به فروش می‌رسانند و اداره صنعت و معدن ورامین نیز بر روند کلی این واحدها نظارت لازم را دارد.

وی در مورد ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی شهرستان ورامین گفت: وجود شهرک‌های صنعتی چرمشهر، سالاریه و خیر آباد و همچنین موقعیت جغرافیایی و کشاورزی منطقه ورامین  جایگاه ویژه ای برای این منطقه در حوزه صنعت  ایجاد کرده است.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ورامین با بیان اینکه محصولات شهرستان ورامین به 30 کشور دنیا صادر می شود افزود: در سال 93 بیش از70 واحد تولیدی در بخش‌های مختلف صنعتی، غذایی و تولیدی و کشاورزی محصولات خود را علاوه بر توزیع در بازار داخل کشور به 30کشور جهان نیز صادر کردند.

میرزایی محصولاتی نظیر چرم، مواد غذایی پلاستیک، بلور، سنگ های ساختمانی، سالامبور و لبنی را از مهترین اقلام صادراتی شهرستان ورامین دانست که در سال 93 بیش از 550 میلیون دلار ارز اوری برای اقتصاد کشور داشته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار