مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد از بازدید بیش از 350 هزار نفری شهروندان و گردشگران نوروزی از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 06 April 2015

به گزارش فارس، اردشیر نوریان با بیان این مطلب گفت: در ایام نوروز امسال رویکرد متفاوتی را در برگزاری برنامه های فرهنگی و نیز گردشگری شهری شاهد بودیم که در نهایت به افزایش بی سابقه گردشگران و بازدید شهروندان از اراضی عباس آباد منجر شد.

وی با اشاره بازدید گردشگران، شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی پایتخت از پل طبیعت و گنبد مینا افزود: استقبال هموطنان از پروژه های جدید منطقه عباس آباد در تعطیلات نوروز بسیار جالب توجه بود. به طوری که پل طبیعت به عنوان انتخاب اصلی گردشگران نوروزی در سال جدید مورد توجه قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد یادآور شد: در کنار استقبال از پروژه های جدید ، برگزاری جشنواره «عید شرقی» از اول تا سیزدهم فروردین ماه و برای اولین بار دراین منطقه شهروندان زیادی را به قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت کشاند.

به گفته نوریان جشن با شکوه روز جمهوری اسلامی نیز با حضور هنرمندان محبوب کشور، ارکستر رسمی ارتش و با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران، معاون شهرداری تهران و آحاد مردم در قالب جشنواره عید شرقی برگزار شد که با استقبال بی سابقه مردم روبرو شد.

وی در پایان تصریح : برآورد آماری بازدیدکنندگان از منطقه عباس آباد نشان می دهد میزان بازدید با توجه به شرایط جوی و محتوای برنامه های اجرا شده از ابتدای نوروز با یک شیب قابل توجه افزایش یافته به صورتی که تنها در روزهای 12 و 13 فروردین حدود 150 هزار نفر از بوستان ها و برنامه های فرهنگی منطقه استفاده کرده اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار