سرپرست معاونت فنی عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد گفت: ایرادات موجود در مسکن مهر بررسی شود.
کد خبر: ۱۶۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 10 January 2016
برخی مشکلات موجود در پروژه مسکن مهر این شهرستان در راستای افتتاح یک‌هزار و 500 واحد از آن در دهه فجر امسال در نشست سرپرست معاونت فنی عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد با تعدادی از مسئولان ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که نماینده اتحادیه تعاونی‌ها و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ملارد نیز حضور داشتند برخی موارد از قبیل آماده‌سازی معابر و خیابان‌ها، اختلاف سطح‌های موجود و مسیرهای انتقال شبکه و لوله‌گذاری‌ها توسط روسای ادارات تشریح و برای اصلاح و رفع آنها تصمیم‌گیری شد.

امیر یقین‌لو در این جلسه با تأکید بر اینکه مسئولان در قبال گزارش‌هایی که ارائه می‌دهند باید جوابگو باشند، اظهار کرد: متأسفانه برخی از همین گزارش‌ها که بدون دقت و کارشناسی تهیه‌ شده است زیان‌هایی به بیت‌المال وارد کرده که لازم است پیگیری و برخورد شود.

وی وجود ایرادها را ناشی از دو عامل ساختاری یا رفتاری دانست که باید ایرادات موجود در مسکن مهر را در هر دو مقوله بررسی و در صورت نیاز اصلاح کرد.

سرپرست معاونت فنی عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اتحادیه تعاونی‌ها به عنوان متولیان اصلی این پروژه خواست تا توان و انرژی لازم برای حل و فصل مشکلات مصروف داشته و چنانچه مشکل خاصی در این مسیر دارند آن را به صورت شفاف عنوان کنند تا با هماهنگی همه دستگاه‌ها برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار