مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران از روند ایمن سازی ۳ پردیس سینمایی در پایتخت خبر داد و گفت: از فرصت سه ماهه ای که به این ۳ پردیس سینمایی داده ایم یک ماه گذاشته است.
کد خبر: ۱۲۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 14 November 2015
سعید شریف زاده با بیان این که  سه پردیس سینمایی آزادی، ملت و زندگی به دلیل رعایت نکردن برخی از مسائل ایمنی هنوز پایان کار دریافت نکرده اند، گفت: این که ما مانع صدور پروانه کار برای یک مکان عمومی می شویم نشان از حساسیت آتش نشانی نسبت به رعایت مسایل ایمنی دارد.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها که این مراکز امکان اصلاح ندارند، گفت: تمامی این پردیس ها قابل اصلاح هستند. در حال حاضر به دلیل تجهیزات پیشرفته امکان ایمن سازی همه مکان های نا ایمن وجود دارد.

شریف زاده تاکید کرد: طی تفاهم نامه ای با این سه مجموعه ۳ ماه فرصت برای ایمن سازی داده شده بود که یک ماه از آن سپری شده و تمامی نکاتی که باید رعایت شود مکتوب شده و متن تفاهم نامه نیز به شورای شهر ارائه شده است.

وی اضافه کرد: نظارت مستمر بر اجرای ایمن سازی این پردیس توسط نیروهای آتش نشانی انجام می شود.

چندی پیش علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران در مورد جلسه اعضای کمیسیون بودجه با مسئولان آتش نشانی با اشاره به عدم رعایت ضوابط آتش نشانی در پردیس سینما آزادی گفت: مطرح شدن موضوع عدم رعایت ضوابط آتش نشانی در سینما آزادی موجب شد شهرداری تهران نه تنها برای این سینما، بلکه برای دو سینمای پردیس زندگی و ملت که آنها نیز پایان‌کار ندارند، اقدامات سازنده ای را آغاز کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار