رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در صحن شورا گفت: به جای اینکه حسابرس های شورا را تحت فشار قرار دهید حساب هایتان را شفاف کنید.
کد خبر: ۱۲۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 09 November 2015
علیرضا دبیر در دویست و پنجمین جلسه شورا که صبح امروز به صورت فوق العاده برگزار شد؛ اظهار داشت: تبلور اصلی نظارت شورا در نظارت بر عملکرد مالی شهرداری است و انتظار از اعضای شورا این است که در این موضوع به طور جدی وارد شوند. ما با هیچ کس عهد اخوت و تعارف نداریم؛ آیندگان درباره ما و عملکرد ما قضاوت می کنند.
 
 
وی با اشاره به اینکه هدف شورا ایجاد انضباط مالی در شهرداری تهران است؛ تاکید کرد: اخباری به ما می رسد مبنی بر اینکه به حسابرس شورا بابت تهیه گزارش های حسابرسی فشار وارد می کنند. در حالی که شهرداری باید از فرصت ارائه گزارش های حسابرس استفاده کند.
 
دبیر با اشاره به اینکه مردم از اعضای شورا انتظار دارند اقدامی در این باره انجام دهیم؛ اضافه کرد: دوستان یا می دانند در شرکت ها چه اتفاقی افتاده و اصلاحات را انجام نداده اند که این خیلی بد است و یا نمی دانند که می توانند الان از این فرصت استفاده کنند.
 
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پایان یادآور شد: همه اعضای شورا از اصولگرا تا اصلاح طلب خواهان اصلاحات در سیستم مالی شهرداری تهران هستند و این موضوع نباید به موضوعی سیاسی تبدیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار