مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: کانون فرهنگی ـ تربیتی دانش‌آموزان استثنایی شهر تهران در هفته معلم سال ۹۴ افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸ 03 March 2015

به  گزارش فارس، مراسم هفته امور تربیتی و اختتامیه مسابقات قرآن و احکام دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران امروز با حضور وجیه‌الله پرویزی مدیر آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مربیان امور تربیتی، مراقبان سلامت و مشاوران آموزش و پرورش استثنایی در مجتمع آموزشی باغچه‌بان 2 برگزار شد.

وجیه‌الله پرویزی مدیر آموزش و پرورش شهر تهران در سخنانی اظهار داشت: آموزش و پرورش استثنایی به چند بخش آموزشی، پرورشی و توانبخشی تقسیم می‌شود که هر کدام سهم بسزایی در بالندگی دانش‌آموزان دارد.

وی ادامه داد: معلمان ما هر یک در حوزه خود معجزه‌گران زمینی در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش استثنایی هستند.

پرویزی افزود: وقتی یک دانش‌آموز روشندل حافظ قرآن می‌شود این نشان می‌دهد علاوه بر اینکه او یک دانش‌آموز عادی نیست چگونه با این دانش‌آموز کار شده است که همه را شگفت‌زده کرده است.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران یادآور شد: سال 90 مقطع اوتیسم در شهر تهران ایجاد کردیم و امسال نیز یکی از این دانش‌آموزان اوتیسمی به دانشگاه راه پیدا کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف خاطر نشان کرد: در عرصه سلامت و تربیت بدنی و دارو و درمان و مشاوره قدم‌های خوبی برداشته شده است و در حال تقویت مرکز مشاوره کودکان استثنایی از جهت تجهیزات و نیروهای متخصص این حوزه هستیم.

پرویزی اضافه کرد: در بحث پرورشی نیز مسابقاتی را برگزار کردیم و امیدواریم با راه‌اندازی کانون فرهنگی ـ تربیتی ویژه دانش‌آموزان استثنایی شهر تهران، برخی فعالیت‌ها در مدارس زنده شود که این کانون به طور کامل در هفته معلم سال 94 افتتاح می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار