رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین با اشاره به عدم کمبود در تأمین مرغ در این شهرستان گفت: اداره جهاد کشاورزی آمادگی دارد تا مرغ را با قیمت ۵۵۰۰ تومان به هر میزان که نیاز است، عرضه کند.
کد خبر: ۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ 03 March 2015
به گزارش مهر، محمد حسین تاجیک در پاسخ به سوالی درباره دلایل افزایش قیمت مرغ طی روزهای اخیر اظهار داشت: مرغ به اندازه کافی وجود دارد و افزایش قیمت این محصول به دلیل فعالیت برخی دلالان صورت پذیرفته است.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ورامین افزود: اداره جهاد کشاورزی ورامین این آمادگی را دارد که به هرکس به هرمیزانی که نیاز دارد، مرغ با قیمت ۵۵۰۰ تومان عرضه کند و در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی نیست.

در تأمین مرغ مورد نیاز هیچ محدودیتی نداریم

وی ادامه داد: به تعاون روستایی و اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین اعلام کرده ایم و شماره پشتیبانی امور دام را هم داده ایم که جهاد کشاورزی آمادگی دارد که هر میزان، مرغ مورد نیاز شهرستان را تأمین و در اختیار افراد قرار دهد.

تاجیک اضافه کرد: پشتبانی امور دام، مرغ مورد نیاز مردم را ذخیره و دپو کرده و به مرور زمان وارد بازار می کند و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

پیش از این محمد حسن میرزایی نیز اعلام کرده بود که هم اکنون مرغ منجمد با قیمت مصوب دولت به صورت گسترده در بازار تهران در میدان بهمن و برخی مراکز تعیین شده از سوی دولت در شهرستان ها عرضه می شود و در این زمینه جای نگرانی برای شهروندان وجود نخواهد داشت و قیمت مرغ بر اساس برخی شرایط تا مبلغ ۸۲۰۰ تومان نیز افزایش پیدا کرد اما با راهکارهای اندیشیده شده از سوی دولت و ورود مرغ منجمد به بازار هم اکنون قیمت مرغ تا مبلغ ۷۴۰۰ تومان کاهش پیدا کرده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار