مشاور معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران گفت: پرتال جامع گردشگری پایتخت با عنوان بزنیم بیرون به منظور کاهش سفرهای درون شهری راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸ 01 March 2015
مهدی محمود اقدم در گفت و گو  ایرنا افزود: در این پرتال هفت هزار مکان تفریحی و گردشگری موجود در 374 محله شهر تهران به شهروندان معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه این پرتال در آستانه تعطیلات نوروزی راه اندازی و فعال شده، اظهار کرد: این پرتال دارای بخش های مختلف گردشگری از جمله تاریخی، هنری، فرهنگی، مذهبی و تفریحی است.

به گفته اقدام، علاوه بر معرفی مکان های دیدنی تهران، جلوگیری از سفرهای غیرضروری در سطح شهر تهران و مسیریابی آسان و راحت شهروندان در راستای تحقق شعار آسمان آبی و زمین پاک از دیگر اهداف راه اندازی پرتال جامع گردشگری تهران است.

وی با اشاره به اینکه کجا بمانیم، از کجا بخریم و کجا بخوریم از دیگر بخش های پرتال جامع گردشگری تهران است، گفت: دراین پرتال بسیاری از تفرجگاه ها، فروشگاه ها و غذاخوری های سطح شهر تهران نیز معرفی شده است.

به گفته وی، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جاذبه های گردشگری و تفریحی شهر تهران می توانند به پرتال جامع گردشگری پایتخت به نشانی bezanimbiroon.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار