حسین فردرو از به تعویق افتادن ساخت سری جدید مسابقه «103» در تلویزیون خبر داد و علت آن را اینگونه عنوان کرد: به دلیل اینکه محل ضبطمان برای ساخت برنامه دیگری اشغال شده بود،‌ موجب شد از پخش تابستانه این مسابقه به عقب بیفتیم.
کد خبر: ۷۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 11 August 2015
تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «103» درباره‌ی ساخت سری جدید «103» ویژه تابستانه و علت به تعویق افتادن آن گفت: در حال حاضر لوکیشن سری جدید تابستانه و پاییزه مسابقه «103» از برج آزادی به بوستان گفت‌وگو تغییر مکان داده و گروه مشغول ساخت دکور برای آغاز سری جدید هستند‌، پس از اتمام دکور، ضبط مسابقه «103» آغاز خواهد شد.

فردرو همچنین از تغییر شرکت‌کنندگان این مسابقه تلویزیونی خبر داد و گفت: در سری جدید تابستانه و پاییزه‌، قرار است از خانواده‌ها استفاده شود و کمتر سازمان‌ها مطرح شوند.

این تهیه‌کننده همچنین گفت: در واقع مخاطبان ما خانواده‌هایی هستند که از فضای پارک استفاده می‌کنند اما به هر حال از آن جدی بودن و تجهیزات حرفه‌ای مسابقه کم نشده است.

مسابقه «103» آخرین و جدیدترین مسابقه طراحی شده توسط حسین فردرو، کارگردان سینما و تلویزیون است.

وی بیش از این طراحی بیش از 10 مسابقه تلویزیونی را برای تلویزیون بر عهده داشته است. مسابقه «103» در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید می‌شود و مراحل دکورزنی و پیش تولید آن اکنون در مجموعه بوستان گفت وگو در حال انجام است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار