فرماندار شهرستان دماوند از افزایش 20 میلیارد ریالی اعتبارات این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 05 July 2015
 ناصر محمودی‌فرد ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دماوند در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: توزیع اعتبارات سال گذشته با اولویت‌بندی و در راستای سیاست‌های دولت انجام‌شده که این سیاست در سال جاری نیز دنبال می‌شود.

وی افزود: در دولت گذشته پروژه‌های بسیار زیادی تعریف و در کمیته برنامه‌ریزی ردیف اعتباری به آن اختصاص داده شد؛ اما این پروژه‌ها هیچ‌گاه به بهره‌برداری نرسید و تنها باری را بر دوش دولت تدبیر و امید قرار داد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به ادامه سیاست‌های اعتباری سال 93 در سال جاری تصریح کرد: در سال جاری نیز پروژه جدیدی در شهرستان تعریف نخواهد شد تا پروژه‌های نیمه تمام به‌سرعت پایان‌ یافته و به بهره‌برداری برسد.

محمودی‌فرد تنها پروژه تعریف‌ شده در سال گذشته را احداث جاده سرهار عنوان کرد و گفت: این پروژه با مشارکت سه دستگاه در پایان مراحل ابتدایی قرار دارد و امروز آماده آغاز به کار است و می‌تواند در رفع مشکلات حمل‌ و نقل شهر دماوند مؤثر باشد.

وی تعریف بی‌شمار پروژه‌ها در گذشته بدون اختصاص اعتبار لازم را یک آسیب جدی دانست و افزود: امسال نیز در راستای سیاست‌های کلی دولت، اعتبارات با اولویت‌بندی تخصیص می‌یابد و این اولویت‌بندی در شهرستان دماوند انجام‌ گرفته است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: در حال حاضر، دولت با کاهش درآمدهای نفتی و در همین راستا، کاهش اعتبارات مواجه است که امیدواریم با تلاش دولت در رفع تحریم‌ها و سیاست‌های اقتصادی این محدودیت‌ها کاسته شود ولی ما باید اعتبارات موجود را به‌صورت بهینه استفاده کنیم.

محمودی‌فرد از توزیع عادلانه اعتبارات در شهرستان دماوند خبر داد و بیان کرد: از قبل هماهنگی‌هایی با مدیران ادارات انجام‌ شده و سعی کردیم به‌نوعی با مدیریت اعتبارات، آن را به‌صورت عادلانه توزیع کنیم.

وی اولویت شهرستان دماوند را موضوع آب آشامیدنی برشمرد و افزود: این شهرستان با مشکلات زیادی در حوزه آب آشامیدنی مواجه است که سعی شده در اعتبارات سال جاری این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار