کد خبر: ۴۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 05 June 2015
مهدی دغاغله در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: بازیکنان تیم پرسپولیس به دلیل سوءمدیریت موجود در باشگاه بلاتکلیف هستند و نمی‌دانند که کدام بازیکن در فصل آینده جزو نفرات اصلی تیم است و کدام بازیکن باید برود.

وی درباره وضعیت نابه‌سامان تیم پرسپولیس در لیگ چهاردهم گفت: از همان ابتدای فصل به دلیل یک سری از مشکلات مدیریتی که برای تیم ایجاد کردند، سبب شد پرسپولیس در لیگ نتیجه نگیرد و سال بدی را پشت سر بگذارد.

بازیکن تیم پرسپولیس با اشاره به به اینکه برانکو یک مربی شناخته شده در سطح فوتبال است، عنوان کرد: برانکو ایوانکوویچ مربی بزرگی است که نیازی به تمجید ندارد و هدفش کمک به تیم پرسپولیس و رساندن این تیم به جایگاه واقعی‌اش است.

بازیکن تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که باشگاه پرسپولیس باید برای فصل جدید چه کاری ‌انجام دهد تا نسبت به فصل گذشته نتیجه بهتری کسب کند، بیان کرد: مشکلات مدیریتی و مالی بر تیم تاثیرگذار است. اگر یک بازیکن با خیال آسوده پول را دریافت کند با فکری باز تمرین و بازی خواهد کرد، اگر از هر نظر باشگاه مشکل نداشته باشد، مطمئن باشید تیم نتیجه خواهد گرفت.

وی افزود: شما شاهد بودید که تیم فولاد خوزستان در همان ابتدای فصل با اینکه تعدادی از بازیکنان خود را از دست داد، اما تا هفته‌های پایانی لیگ بالای جدول قرار داشت و این نشان از یک انسجام مدیریتی است.

دغاغله درباره تفاوت برانکو ایوانکویچ و حمید درخشان از نظر فنی گفت: من با هر 2 مربی در تیم پرسپولیس کار کردم و نمی‌توانم نظری بدهم درباره با این موضوع مردم باید اظهارنظر کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار