تابناک تهران - سید حسین هاشمی خاطر نشان کرد: بهترین روش برای مقابله با تحریمها و تهدیدهای دشمنان مشارکت و همدلی مردم در جهت استمرار و تحقق اقتصاد مقاومتی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۴۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 01 June 2015
به گزارش ایرنا ، سید حسین هاشمی روز دوشنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران، ستادهای مردمی استقبال از رئیس جمهور در جمع ائمه جمعه، مدیران و مسئولان شهرستان ملارد، در سالن اجتماعات شهید طحانی آموزش و پرورش افزود: در گذشته روزانه دو و نیم میلیون بشکه نفت با بهای هر بشکه بین 140 تا 120 دلار تولید و به فروش می رفت و هیچ اتفاقی در کشور رخ نداد اما پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تولید نفت به یک میلیون بشکه و قیمت هربشکه نفت به 50 دلار کاهش پیدا کرد.

وی افزود: با این شرایط سخت، دولت با بهره گیری از نظریات کارشناسان، کشور را به خوبی اداره کرده و با توجه با اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اعمال صد در صد تحریمها را به کار گرفتند، اما در سایه وحدت و همدلی و پشتیبانی مردم دولت توانسته است گامهای اساسی را بر دارد.

وی خاطر نشان کرد: بهترین روش برای مقابله با تحریمها و تهدیدهای دشمنان مشارکت و همدلی مردم در جهت استمرار و تحقق اقتصاد مقاومتی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است. 

استاندار تهران افزود: در سفر پنجم خراد ماه رئیس جمهور به شهرستانهای غرب استان تهران 642 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های درمانی، عمرانی، آموزشی و سایر بخشها به شهرستانهای شهریار، ملارد و قدس اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: امروز ملت ایران هم عزت دارد وهم با پشتیبانی مردم از دولت تدبیر و امید، توسعه کشور در شاخصهای مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

داوود کرمی فرماندار شهرستان ملارد در این آیین گفت: مردم فهیم شهرستان ملارد با استقبال پرشور در پنجم خرداد حماسه بی نظیری را خلق کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: هزینه سفر رئیس جمهور به شهرستان ملارد از سوی ستادهای مردمی تأمین شده و هیچ هزینه دولتی در این سفر استفاده نشده است.

در پایان مراسم از اعضای ستادهای استقبال از رئیس جمهور تجلیل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار