بعد از حضور تعجب‌برانگیز مدیر عامل شرکت مترو در برنامه تلویزیونی «خندوانه» پرده از قرارداد ۵ میلیارد ریالی بین این شرکت و خندوانه برداشته شد و معاون فرهنگی شرکت مترو را به بیان توضیحاتی واداشت.
کد خبر: ۴۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 31 May 2015
به گزارش تسنیم،‌ برنامه تلویزیونی «خندوانه» که از ابتدای سال جاری سری جدید آن از شبکه نسیم آغاز شده میزبان مهمان‌های مختلفی در حوزه‌‌های فرهنگی،‌ هنری،‌ ورزشی،‌ شهری و غیره است اما حضور یکی از مهمان‌های هفته گذشته این برنامه حاشیه‌هایی را در پی داشت.

بعد از حضور تعجب برانگیز محسن نایبی مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در برنامه‌ هفته گذشته خندوانه‌،‌ اختصاص زمانی طولانی برای حضور وی در این برنامه و همچنین خارج شدن برنامه از روال همیشگی و تبدیل شدن آن به یک فضایی آموزشی،‌ خبرهایی مبنی بر قرارداد میلیاردی بین این برنامه تلویزیونی و شرکت مترو در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر و پرده از راز این برنامه متفاوت!‌ برداشته شد.

یک سایت خبری در این باره نوشت:«شرکت بهره برداری مترو قراردادی نیم میلیارد تومانی با برنامه خندوانه امضا کرده است». «مدت این قرارداد شش ماه است و از اسفند سال گذشته آغاز شده است». «موضوع این قرارداد، مشارکت در 50 قسمت برنامه خندوانه در راستای فرهنگسازی در حوزه مترو و تیتراژ پایانی در چارچوب طرح کلی، است».

بعد از انتشار اخبار مشابه در فضای مجازی محمد صائبی معاون فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو با سایت خبری شهرداری به گفت‌وگو پرداخت و لابه لای اظهارات خود به موضوع مذکور اشاره کرد.

وی ابتدا به هزینه نظافت ایستگاه‌های مترو اشاره کرد و در ادامه با بیان «در دستور کار قرار گرفتن آموزش شهروندی و فرهنگسازی»،‌ گفت: با توجه به موارد مطروحه به عنوان معضلات و مشکلاتی که شرکت بهره برداری مترو با آن مواجه است، در راستای فرهنگسازی، با شبکه نسیم قرارداد تولید 50 برنامه تلویزیونی بسته شده است.

وی به رقم قرارداد 5 میلیارد ریالی اشاره‌ای نکرد و ادامه داد: به طوری که در قالب آیتم‌های متنوع مانند لبخند زدن در مترو شنبه‌ها و نمایش کلیپ‌های مختلف با بهره مندی از شخصیت کارتونی در محوطه مترو و غیره مبادرت به فرهنگسازی می‌شود.

صائبی درخصوص لزوم اجرای این برنامه‌ها نیز گفت: 11 میلیارد تومان سالیانه جهت نظافت ایستگاه‌ها و ریل‌های مترو هزینه می‌شود که این مقدار در قبال هزینه‌ای که برای 50 برنامه آموزشی مذکور پرداخت کرده‌ایم مبلغ کمی به حساب می‌آید.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو با اشاره به زمان قرارداد با این رسانه تصویری اظهارکرد: قرارداد شرکت مترو با شبکه نسیم برای پخش آیتم‌هایی که اشاره شد تا اواخر شهریور ماه است. امیدواریم این برنامه‌ها بتواند تاثیر لازم را بر شهروندان داشته باشد تا از تحمیل هزینه اضافه بر مجموعه مترو تهران جلوگیری شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار