قناعتی در گفت‌وگو با تابناک مطرح کرد
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تیم ویژه دولت در تحقیق و تفحص حادثه پلاسکو هیچ نظری از اعضای شورا و شهرداری نگرفتند.
کد خبر: ۴۰۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 10 April 2017
ابوالفضل قناعتی در گفت‌و‌گو با  تابناک تهران در مورد گزارش ارائه گزارش ساختمان پلاسکو از سوی تیم ویژه دولت، اظهار کرد: با توجه به اینکه رئیس جمهور حساسیت خاصی به حادثه پلاسکو داشتند و مسئولیت بررسی حادثه پلاسکو را بر عهده تیم ارزیاب خود گذاشتند، بهتر بود این تیم از نظرات کارشناسی اعضای شورای شهر هم استفاده میکرد.

وی با بیان اینکه بررسی که توسط تیم ارزیاب رئیس جمهور آماده و ارائه شد میتوانست بهتر از این باشد، ادامه داد: تیم ویژه دولت در بررسی های علت وقوع حادثه پلاسکو بهتر بود نظرات افراد کارشناس به ویژه اعضای شورابی شهر را میگرفتند، زیرا در این صورت با یک اطلاعات جامع تری قبل از حادثه و بعد از حادثه را ارزیابی میکردند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: از اعضای شورا و شهرداری هیچ نظری در مورد این حادثه گرفته نشد و نهایتا بر اساس اطلاعات جمع آوری شده شهرداری را مقصر مطرح کردند.

قناعتی با اشاره به اینکه باید اعضای تیم ارزیاب افرادی که در این حادثه مقصر هستند را نسبت به ضعف عملکردشان اعلام میکردند، گفت:  اینکه بخواهند کلیات موضوع را تقصیر شهرداری تهران بیندازند در شان گروه تحقیق و تفحص در سطح ملی نبود.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار