دوستی در گفت‌وگو با فارس خبر داد
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تدوین "طرح واگذاری خطوط بی آر تی " به بخش خصوصی و پیمانکاران گفت: پیش بینی می‌شود این طرح در 6 ماه ابتدایی سال اجرا شود.
کد خبر: ۳۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 16 May 2015
اسماعیل دوستی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فضای ایجاد شده در شورای شهر و مجادله‌هایی پیش آمده بین اعضای اصولگرا و اصلاح‌طلب شورای شهر تهران اظهار داشت: بنده معتقدم فضای شورا را التهابی گرفته است که به زودی این التهابات بر اساس تفاهم و همکاری که وجود دارد از بین خواهد رفت.

وی تصریح کرد: من اعتقاد دارم هم از طرف اصولگرایان و هم از سوی اصلاح‌طلبان اعضای شورای شهر تهران آهنگ انتقادات کمی تندتر از گذشته شده است و این به ضرر شهروندان، شورا و شهر است.

دوستی گفت: البته اینگونه انتقادات و مجادله‌ها تا حدودی طبیعی است اما نباید به سمت و سویی برود که فضای شورا سیاسی و غیر کاری شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت ترخیص 200 دستگاه اتوبوس جدید گفت: تمهیدات لازم برای انتقال این اتوبوس‌ها از بندرعباس به تهران اتخاذ شده است و به زودی اتوبوس‌های جدید وارد ناوگان عمومی حمل و نقل خواهد شد..

وی خاطر نشان کرد: با ورود اتوبوس‌های جدید، اتوبوس‌های فرسوده از ناوگان حمل و نقل خارج خواهند شد ضمن اینکه امیدواریم تا پایان سال 94، تعداد اتوبوس‌‌های جدید افزایش یابد.

دوستی در ادامه با اشاره به تدوین طرح «واگذاری خطوط بی‌آرتی، اصلی  و فرعی» به بخش خصوصی و پیمانکاران، گفت: این طرح در حال حاضر در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در حال بررسی است و در صورت تصویب اجرا خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: در این طرح ما بنا داریم بر اساس سفر، زمان و تعدا مسافر در هر خط با پیمانکاران و بخش خصوصی قرارداد ببندیم و امیدواریم با اجرای این طرح وضعیت جابه‌جایی مسافران بهتر از گذشته باشد.

وی گفت:‌پیش بینی می‌شود طرح اشاره شده در 6 ماه ابتدایی سال جاری اجرا شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار