کد خبر: ۳۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 10 May 2015

شرکت گاز استان تهران تا پایان سال ٩٣ بیش از سه میلیون و ٥٠٠ هزار مشترک را تحت پوشش شبکه سراسری گاز قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در حاشیه بیستمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفتگو با شانا، اظهار کرد: از این تعداد، ٢٨٠ هزار مشترک گاز طبیعی طی سال ٩٣ در بخشهای خانگی، تجاری،‌ صنعتی و نیروگاهها تحت پوشش خدمات گازرسانی این شرکت قرار گرفته اند.

یعقوبعلی حسین نیا به عملکرد شرکت گاز استان تهران از ابتدای فعالیت خود تا پایان سال ٩٣ اشاره کرد و گفت: شرکت گاز استان تهران هم اکنون به شش میلیون واحد مسکونی در ٦٠ شهر و ٦٥٠ روستای این استان گاز طبیعی تحویل می دهد.

وی تعداد نیروگاههایی که از خدمات گازرسانی شرکت گاز استان تهران استفاده می کنند را هفت واحد عنوان کرد و یادآور شد: ٢٥٠ جایگاه سی ان جی در سطح استان تهران از گاز طبیعی به جای دیگر سوختهای فسیلی استفاده می کنند.

به گفته وی، حدود ١٢ هزار مصرف کننده در بخشهایی از جمله شهرکهای صنعتی از مشترکان این شرکت بشمار می روند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، مقدار گاز مصرف شده طی سال گذشته را ٢٥ میلیارد و ٥٣٠ میلیون مترمکعب اعلام و تصریح کرد: ٥٠ درصد این حجم از گاز مصرفی در استان تهران مربوط به بخش خانگی و تجاری، ٢٧ درصد سهم نیروگاهها و ١٠ درصد در بخش صنعتی بوده است.

حسین نیا، پنج درصد حجم کل گاز مصرف شده در سال ٩٣ را مربوط به جایگاههای سی ان جی و دیگر بخشهای مصرف دانست و تاکید کرد: حجم تحویل گاز به نیروگاهها در سال ٩٣ نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن شاهد افزایش ٤٠ درصدی بوده است.

وی گفت: شرکت گاز استان تهران طی سال گذشته، ٦,٨ میلیارد مترمکعب گاز به نیروگاههای استان تهران تحویل داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار