تا پیش از ارائه بیمه پایه از سوی دولت تدبیر و امید؛
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تا پیش از ارائه بیمه پایه درمانی در سال گذشته 1.4 میلیون نفر در کلانشهر تهران، 22 درصد از جمعیت 1.5 میلیون نفری استان کردستان و 600 هزار نفر از جمعیت سه میلیونی استان آذربایجان غربی فاقد دفترچه بیمه درمانی بودند.
کد خبر: ۲۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 22 April 2015
انوشیروان محسنی بندپی در مراسم یکسان سازی رویه های سازمانهای بیمه گر که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: دفترچه های درمانی که در اختیار مردم قرار گرفته از درمان ناباروری تا گذاشتن پروتز برای افراد سالمند دارای آرتروز را در برمی گیرد.

وی اظهار داشت: طی یکسال گذشته با تلاشهایی که از سوی دولت تدبیر و امید در زمینه ارائه خدمات بهتر در زمینه سلامت انجام شده 75 تا 80 درصد هزینه درمان از جیب سازمانهای بیمه گر پرداخت می شود.

به گفته وی، همچنین طی یکسال گذشته 85 درصد کیفیت هتلینگ بیمارستانها ارتقا یافته و کیفیت خدمات و رضایتمندی از ارائه خدمات درمانی، 120 درصد رشد کرده است.

محسنی بندپی در پایان گفت: سازمان بهزیستی برای گروه های سنی نوزادان، نوجوانان و جوانان(در زمینه مخاطراتی که این گروه سنی را تهدید می کند) و همچنین میانسالان و سالمندان برنامه های جامعی را پیگیری می کند و در تلاش است که معلولان بتوانند زندگی عادی را در زمینه های مختلف در جامعه دنبال کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار