تهران روز شنبه و یکشنبه (دوم و سوم مردادماه)میزبان همایش تجاری و اقتصادی ستارگان صنایع غذایی با حضور 4کشور عراق، افغانستان، آذربایجان و روسیه است.
کد خبر: ۲۶۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 22 July 2016

با توجه به توانمندیهای موجود صنایع غذایی و تولیدات کشاورزی استان تهران و نیز کشور به همت وزارت صنعت ،معدن و تجارت در نظر است همایشی به منظور معرفی پتانسیل های موجود دراین صنعت برگزار گردد.

این همایش با حضور تجار و بازرگانان ایرانی و 4 کشورعراق، افغانستان، آذربایجان و روسیه به همراه نمایشگاه جانبی از تولیدات و محصولات مشارکت کنندگان در روزهای دوم و سوم مرداد ماه سالجاری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.


معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت:به منظور اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و تحقق برنامه های پیش بینی شده در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان به ریاست استاندار تهران، سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران همایشی برای معرفی پتانسیل های موجود صنایع غذایی استان تهران را در دو روز پیاپی(شنبه و یکشنبه) از ساعت 9 تا 11 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می کند.

هوشنگ رضایی با اشاره به اینکه نمایشگاه جانبی از تولیدات و محصولات واحدهای صنعتی و تولید مواد غذایی استان و کشور نیز نیز در جوار این همایش برپا می شود، گفت: در این نمایشگاه مواد غذایی بسته بندی شده، نوشیدنی ها، انواع کنسروها، مواد لبنی، چای و دیگر مواد غذایی تولید داخلی که مناسب صادرات به این چهار کشور هستند در این محل به نمایش گذاشته می شود.
رضایی گفت: تجار برگزیده و فعال چهار کشور روسیه، آذربایجان، عراق و افغانستان پس از شناسایی توسط رایزنان بازرگانی کشور و معرفی آن به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران برای حضور در این همایش دعوت شده اند.

وی در ادامه این همایش نشست رودروی بین تولیدکنندگان ایرانی و تجاری چهار کشور خارجی برای رسیدن به توافقات اولیه برای انجام معاملات بین المللی و صادرات مواد غذایی به خارج صورت می گیرد.

رضایی به دعوت از رایزن های بازرگانی ایرانی از باکو و بغداد به این همایش اشاره کرد و گفت: با توجه به توانمندی های موجود در واحدهای صنعتی تولیدی مواد غذایی و تولیدات کشاورزی استان و کشور این همایش زمینه برای ارتباط بازرگانان خارجی و تولیدکنندگان داخلی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی مواد غذایی استان و کشور بازار هدف مشخصی برای فروش محصولات خود ندارند این همایش می تواند این افق را برای آنان بگشاید که با چه برنامه ریزی بازارهای بالقوه موجود را به بازار بالفعل محصولات تولیدی خود تبدیل کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار