تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) گفت: مسوولان با عمل به وظایف محوله و ارایه خدمت بی منت به مردم زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پایان سال را فراهم کنند.
کد خبر: ۲۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 20 April 2015
به گزارش ایرنا ، آیت الله محمد محمدی ری شهری روز دوشنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان ری اظهار داشت: تلاش برای رفع مشکلات مردم و ارایه خدمت بی منت به آنان زمینه ساز حضور گسترده و چشمگیر مردم در انتخابات پایان سال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب و استقرار حکومت اسلامی در ایران را به عنوان یک کشور کاملا دینی در جهان مطرح کرد، افزود: مسوولان و مدیران در نظام اسلامی بایستی طوری برنامه ریزی و رفتار کنند تا درخورشان ومنزلت پیامبر گرامی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشد و مردم در عملکرد دستگاههای اجرایی دینی بودن آنان را به عینه مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه شاد کردن مسلمان و همچنین غیر مسلمان از وظایف ذاتی نظام اسلامی است، اظهارکرد: دیگر زمان شعار دادن نیست بلکه زمان عمل فرارسیده و از این رو در حکومتی که بر اساس دستورات اسلام بنا شده هرچقدر بتوان از مشکلات مردم کاست و بر رفع مایحتاج آنان کارهای عملی انجام داد، نه تنها دل مسلمین بلکه دیگر مردم تحت لوای حکومت را شاد کرده ایم.

به گفته وی نتیجه رفتار اسلامی مدیران در رفع مشکلات مردم موجب افزایش اعتماد به مسوولان و کارگزاران نظام اسلامی را در پی خواهد داشت.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، گفت: رسیدگی به محرومین و برطرف کردن گرسنگی، زدودن غم و غصه از چهره افراد و کمک به پرداخت بدهی و دیون مردم از جمله اموری است که خداوند باریتعالی را خوشنود و موجب نزول رحمت و برکت در جامعه اسلامی می شود.

آیت الله ری شهری اظهار داشت: دستگاههای اجرایی با شاد کردن دل مردم ، روی گشاده جواب ارباب و رجوع را دادن و تا حد امکان رفع گرفتاری های مردم با محوریت قانون مداری و رعایت حقوق شهروندی زمینه ساز افزایش همدلی و همزبانی ملت و دولت خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار