استاندار تهران همچنین با تاكید بر این كه مرحله دوم انتخابات در حال حاضر در سه حوزه انتخابیه استان تهران در كمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است از مردم خواست تا رای دادن را به ساعات پایانی و بعد از ظهر موكول نكنند.
کد خبر: ۲۲۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 29 April 2016
 استاندار تهران با بیان این كه مردم با حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مرحله اول را تكمیل كنند گفت: در مرحله دوم انتخابات برای سه حوزه انتخابیه در استان تهران شامل دماوند - فیروزكوه ، رباط كریم، بهارستان و شهریار، قدس و ملارد 976 صندق اخذ رای داریم كه بیش از 17 هزار عوامل اجرایی مسئول رای گیری در این حوزه ها هستند.

سید حسین هاشمی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران افزود: در سه حوزه انتخابیه برای سه نماینده دیگر، امروز رای گیری داریم و امیدوارم همانطور كه مردم استان تهران با حصور شكوهمند، امنیت و آرامش كامل مرحله نخست را پشت سر گذاشته اند و انتخابات در تهران به گونه ای شد كه مقام مظعم رهبری و مسئولان كشوری ابراز رضایت كردند، جا دارد از هیات های اجرایی و نظارت، نیروهای اطلاعاتی و نیروی انتظامی و خبرنگاران رسانه های نوشتاری و گفتاری كه كمك كردند این عظمت به وجود آید تشكر كنم.

وی ادامه داد: امیدوارم امروز هم مردم با حضور پرشكوه خود مرحله دوم انتخابات را با انتخاب سه نفر دیگر در تهران تكمیل كنند و تعداد منتخبان به 35 نفر برسد.

هاشمی همچنین تاكید كرد: رای دهندگان رای گیری را به ساعات پایانی و بعد از ظهر موكول نكنند.

استاندار تهران همچنین با تاكید بر این كه مرحله دوم انتخابات در حال حاضر در سه حوزه انتخابیه استان تهران در كمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است از مردم خواست تا رای دادن را به ساعات پایانی و بعد از ظهر موكول نكنند.

هاشمی افزود: طبق قانون فرآیند رای گیری تا ساعت 18 امروز ادامه دارد و در صورتی كه نیاز به تمدید باشد پس از اخذ نظر وزیر كشور این زمان تمدید خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار 'فارس' مبنی بر این كه 'شنیده ها حاكی از خرید و فروش رای در حوزه انتخابیه رباط كریم است، آیا این موضوع صحت دارد؟' اظهار داشت: این موضوع را بررسی كرده ایم كه شایعه است. رقبا در انتخابات این حرف ها را می زنند اما حرف ها باید سند داشته باشد، نمی شود به حرف و شایعه استناد كرد.

استاندار تهران یادآور شد: حدود یك میلیون و 600هزار نفر برای انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند.
منبع: ايرنا
برچسب ها: رای ، تهران ، استاندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار