كارگاه طراحي و سخنراني هاي هفته هنرهاي تجسمي لهستان با همكاري سفارت لهستان از روز يكشنبه 12 ارديبهشت ماه به مدت 3 روز دركتابخانه و سالن اجتماعات موزه‌ هنرهاي معاصر تهران برگزار مي شود.
کد خبر: ۲۲۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 27 April 2016
هفته هنرهاي تجسمي لهستان با هدف نمايشي نو از طراحي گرافيك جاري در كشور لهستان و تبادل فرهنگي بيشتر با هنرمندان و طراحان ايراني و با برگزاري كارگاه طراحي و ايراد سخنراني در روزهاي يكشنبه 12 تا سه شنبه 14 ارديبهشت ماه با همكاري بنياد لاجوردي و وب سايت روزرنگ در موزه هنرهاي معاصر تهران برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي موزه هنرهاي معاصر تهران؛ نمايشگاهي از 5 طراح از نسل ‌هاي مختلف طراحان گرافيك لهستان،عصر روز جمعه 10 ارديبهشت از ساعت 16 در بنياد لاجوردي با حضور سفير كشور لهستان در تهران گشايش مي‌يابد. در اين مجموعه 50 پوستر در معرض ديد مخاطبين قرار مي‌ گيرد.

لكس دروينسكي، گِژگُاژ لاشوك، مارچين نويكي و كاشا نِستروويچ از استوديوي نوويكي طراحاني هستند كه در افتتاحيه اين نمايشگاه حضور خواهند داشت و نيز در روزهاي 12 و 13 ارديبهشت از ساعت3 بعدازظهر در موز‌ه‌ي هنرهاي معاصر تهران سخنراني و به ارائه‌ي آثار خود خواهند پرداخت.

كارگاه طراحي پوستر طراحان استوديو نويكي (كاشا نِستروويچ و مارچين نويكي) از روز يكشنبه12 ارديبهشت ماه از ساعت 9/30 صبح تا ساعت يك بعدازظهر به مدت 3 روز برگزار خواهد شد. 

علاقه مندان مي توانند براي حضور در برنامه سخنراني ها و كارگاه هاي طراحي به موزه هنرهاي معاصر تهران ويابراي كسب اطلاعات بيشتر به سايت روز رنگ (www.roozrang.com) مراجعه كنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار