معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8، از اجرای طرح ساماندهی زمین های چمن مصنوعی در شرق تهران طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 23 April 2016
مسعود خسروی با اعلام این مطلب گفت: بر همین اساس و با هدف استفاده بهینه شهروندان از  فضاهای ورزشی، این طرح در سطح محدوده اجرا می شود.

وی افزود: هم اکنون 18 زمین چمن مصنوعی در 13 محله منطقه مورد بهره برداری قرار گرفته است و تلاش داریم؛ با مشارکت اهالی و کمک شورایاران تعداد زمین های چمن مصنوعی به 26 زمین چمن افزایش یابد.

خسروی گفت: با توجه به اینکه منطقه 8 با محدودیت زمین مواجه است، شهرداری این آمادگی را دارد در صورتی که مالکان زمین مناسبی برای ایجاد فضای سبز یا زمین چمن مصنوعی دارند این زمین ها را از آنان خریداری و به زمین چمن مصنوعی یا فضای سبز تبدیل کند تا سرانه های ورزشی منطقه به استاندارد مطلوب نزدیک تر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8، توزیع مناسب امکانات ورزشی را برای بهره برداری شهروندان از این امکانات مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد:جانبازان و سالمندان دو گروهی هستند که برای تامین فضای مناسب ورزشی آن ها برنامه ریزی های مناسبی از سوی شهرداری منطقه صورت گرفته است.

وی افزود: راه اندازی مجموعه ورزشی شهید بهشتی ویژه جانبازان با امکانات قابل استفاده برای این قشر و نیز تجهیز 85 درصد بوستان های منطقه به امکانات ورزشی از فعالیت هایی بوده است که برای تامین فضای ورزشی اقشار خاص و شهروندان انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار