با هدف ترغیب، تشویق و فرهنگسازی در بین تماشاگران شهراورد بزرگ پایتخت اداره پسماند منطقه ۲۲ وظیفه جمع اوری و ساماندهی زباله های تولیدی شهراورد بزرگ پایتخت را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۲۱۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 16 April 2016
مولایی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای حفظ محیط زیست و تحقق اهداف فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در بحث اسمان ابی زمین پاک و تفکیک زباله اداره پسماند منطقه ۲۲ در پي اجراي طرح نوين سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران كه براي اولين بار با همكاري ستاد محیط زیست و  توسعه پایدار شهرداري تهران ، وزارت ورزش و جوانان، سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاههای پرسپولیس و استقلال و گروهی از فعالان محیط زیست  (زامياران )طرح "ورزشگاه بدون زباله زیباست، نه در ورزشگاه زباله بریزیم نه شهر" در هشتاد و دومین شهراورد پایتخت اجرا نمود.

وی افزود: در همین راستا با هدف فرهنگسازی و ترغیب تماشاگران و همچنین بالا بردن سطح کیفی و کمی این مسابقه تعداد یکصد هزار کیسه زباله بین تماشاگران توزیع و  تبلیغات محیطی نیز در این زمینه در طبقه اول و دوم ورزشگاه اجرایی شد.

شهردار منطقه ۲۲ یاداور شد: تعداد ۵ غرفه جمع اوری پسماند در رینگ داخلی ورزشگاه ازادی مستقر شد و تعداد یکصد نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه کار جمع اوری، ساماندهی و توزیع کیسه های زباله در ورودی ورزشگاه به تماشاگران را بر عهده داشتند.

گفتنی است شهرداری منطقه ۲۲ برای دوازدهمین سال متوالی است که وظیفه میزبانی از تماشاگران بزرگترین رخداد فوتبالی کشور را بر عهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار