عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با تابناک:
تابناک تهران- «این که منافقین با داعش و سایر گروه های تروریستی همکاری می کنند،شکی نیست. منافقین افراد مزدوری هستند که سال ها در خدمت صدام و حزب بعث بودند و اکنون مزدور اسراییل برای همکاری با داعش.بازی با جریان فاسد و روسپی هایی چون منافقین هزینه سنگینی برای اروپا دارد.»
کد خبر: ۲۰۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 30 March 2016
منصور حقیقت پور،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با تابناک می گوید: در خصوص حضور منافقین در اروپا باید به طور قطع گفت که اروپادر پذیرش این افراد دچار اشتباه بزرگی شد، چرا که این افراد با پیشینه ای که در خصوص عملیات های تروریستی و انتحاری دارند می توانند برای این قاره خطرناک باشند. چرا که این افراد همه تروریست هستند، شاید با گذر زمان دچار کبر سن شده اند اما می توانند تجربیات تروریستی خود را در اختیار گروه های تروریستی چون داعش قرار دهند.در دنیا چند گروه بودند که عملیات انتحاری می کردند که یکی از آنها منافقین بودند.

این نماینده مجلس افزود: اقداماتی که امروز در سطح بین المللی توسط نهادهای بین المللی در خصوص حقوق بشر انجام می شود کاملانمایشی و سیاسی و مدیریت شده است. ابقای فردی مانند احمد شهید با پیشینه ای که دارد کاملاا مشخص است که این فرد به کجا متصل است و با چه دستوری اقدام به تهیه گزارش های سفارشی در خصوص جمهوری اسلامی ایران می کند.

عضو کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص ابقای احمد شهید نیز بیان کرد: واقیعت در خصوص احمد شهید و افرادی چون وی این است که آنها یک کار اصیل حقوق بشری انجام نمی دهند و عمدتا دنبال تامین خوراک برای سیستم رسانه ای کشورهای معلوم الحال هستند. فردی چون احمد شهید متعلق به یک جریان رسوا ست.

حقیقت پوراضافه کرد: چگونه می شود که عربستان با شرایطی که در خصوص بشر در داخل خود این کشور، یمن و کشورهای دیگر دارد و هر جنایتی را انجام می دهد، کسی هم معترض نیست  اما اگر در ایران به بهایی ها بگوییم بالای چشمتان ابروست پرونده قطوری برای جمهوری اسلامی ایران تشکیل می دهند و مدعی می شوند که حقوق بشر در ایران نقض می شود!

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: گزارش های این گونه اصالتی ندارد و حتی شخصی مانند احمد شهید نیز فرد اصیلی نیست، چرا که کاملا مشخص است که به چه جریان متصل است و برای پول گزارش تهیه می کند.

منبع: تابناک
برچسب ها: منافقین ، اروپا ، داعش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار