منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم در گفت و گو با تابناک:
تابناک تهران-نعمتی،منتخب مردم تهران در انتخابات دهم مجلس می گوید:مجلس دهم با نه مجلس گذشته متفاوت است. می توان گفت این مجلس به مجلس پنجم شباهت دارد،چرا که از همه گروه ها و تفکرات سیاسی در آن حضور دارند.
کد خبر: ۱۸۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 28 February 2016
آخرین اخبار از شمارش آراء در تهران حکایت از پیروزی اعتدال گرایان در این حوزه انتخابی می دهد. در میان لیست امید نام چند اصولگرا از جمله علی مطهری،کاظم جلالی،بهروز نعمتی و مهدی شیخ نیز به چشم می خورد که جز مهدی شیخ بقیه نمایندگان مجلس بوده اند.

بهروز نعمتی که در مجلس نهم نماینده اسدآباد،همدان بوده در این دوره از حوزه تهران در ائتلاف اعتدالی ها حضور داشت در اخرین آمار از شمارش آراء تهران نفر نوزدهم لیست قرار دارد.

نعمتی،منتخب مردم تهران در انتخابات دهم مجلس در گفت و گویی با تابناک می گوید:مجلس دهم با نه مجلس گذشته متفاوت است. می توان گفت مجلس دهم به مجلس پنجم شباهت دارد،چرا که از همه گروه ها و تفکرات سیاسی در آن حضور دارند.

این نماینده مجلس نهم در ادامه بیان کرد: انتخابات مانند مسابقه دوی استقامتی ست که برخی برنده می شوند برخی جا می مانند. البته مساله خدمت رسانی ست و برنده و بازنده در این میان دیده نمی شود. اکنون به دلیل مشکلات کشور باید از بحث های حاشیه ای دوری کرد و به ان نیز دامن نزد و بیشتر به مشکلات مردم که همیشه به ما لطف داشته اند،پرداخت. در واقع باید همه از تنش های سیاسی دوری کنیم.

این نماینده منتخب مردم تهران در انتخابات دهم مجلس در ادامه افزود: در هر انتخاباتی به این دلیل که مردم رکن اصلی آن هستند، پیامی از وسی مردم برای همه همراه خود داشته است. در این دوره حضور حداکثری مردم برای کسانی که به دنبال اختلاف و تفرقه در بین مردم هستند، یک پیام واضح و روشن بود و به کسانی که در داخل وقت خود را صرف درگیری های سیاسی می کنند نیز یک پیام قابل توجه بود. ما دست همه را برای همکاری می فشاریم . برنده و بازنده در این میان بی معنی ست چرا که ممکن است در این دوره مردم به من رای بدهند و در دوره بعد به رقیب من، پس باید به شدت از این سخنان پرهیز کرد.

نعمتی در توضیح تفاوت های این مجلس با سایر مجالس نیز اظهار داشت: تفاوت اصلی مجلس دهم در این دوره این است که اول از همه طیف های سیاسی در آن حضور دارند و دوم این که عقلانیت بر آن حکمفرماست و مسائل با کارشناسی بیشتری بررسی می شود.


منبع: تابناک
برچسب ها: مردم ، تهران ، انتخابات
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
مردم یک ننننننننننننننه بزرگ به اون یارو تقدیم کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار