شهردار دماوند از ساماندهی خودرو‌های بار‌فروش دوره‌گرد در این شهر خبر داد و گفت: شهرداری وظیفه خود را تا حد امکان انجام خواهد داد.
کد خبر: ۱۷۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 02 February 2016
عباس صفری امروز با اشاره به موظف بودن مأموران سد معبر شهرداری دماوند برای جمع‌آوری خودرو‌های دوره‌گرد در این شهر اظهار کرد: مأموران سد معبر در این حوزه موظف و مکلف هستند تا خودروهای دوره‌گرد را جمع‌آوری کنند.

وی ادامه داد: جمع‌آوری خودرو‌های بارفروش دوره‌گرد به جهت گستردگی شهر و مسیر عبوری به شهرهای دیگر و تردد این خودرو‌ها در نهایت کمی کار را به‌مراتب سخت‌تر می‌کند.

شهردار دماوند افزود: خودرو‌های بار‌فروش دوره‌گرد به صورت مداوم نیستند و آن دسته از خودرو‌هایی که به صورت مداوم فعالیت دارند، مکانی برای فروش محصولات آنها در نظر گرفته شده است.

صفری اضافه کرد: عوامل شهرداری دماوند در سد معبر با همکاری نیروی انتظامی نظارت خود را انجام می‌دهند و مواردی که نیاز باشد نیز، از محدوده شهر خارج یا در صورت لزوم توقیف می‌کنند.

وی در خصوص مکان‌های در نظر گرفته شده در راستای ساماندهی خودرو‌های بارفروش دوره‌گرد بیان کرد: به دلیل تعدد این خودرو‌ها، شهرداری دماوند مکان‌هایی همچون زمینی روبه‌روی بانک کشاورزی در شهر دماوند، در مسیر بازار روز و زیر پمپ‌بنزین را برای اسکان این خودرو‌ها اختصاص داده است.

شهردار دماوند با اشاره به وظیفه شهرداری در مورد خودرو‌های بارفروش دوره‌گرد گفت: جانمایی برای خودرو‌های بارفروش دوره‌گرد وظیفه شهرداری است؛ ولی اگر خارج از مکان‌های اختصاص داده شده این خودرو‌ها دیده شوند، حتماً برخورد خواهد شد.

صفری افزود: در برخی از معابر شهر دماوند، تعداد خودرو‌های بارفروش دوره‌گرد نسبت به بقیه معابر بیشتر است که این خودرو‌ها نیز به صورت موقت در این معابر ساماندهی شده و جمع‌آوری خواهند شد.

این مسئول با اشاره به کمبود نیروی انسانی نیز گفت: در برخی معابر به خاطر کمبود نیروی انسانی در زمان خاصی خودرو‌های بارفروش دوره‌گرد بساط می‌کنند، اما شهرداری تا حد امکان سعی دارد این خودرو‌ها را جمع‌آوری کند و وظیفه خود را انجام دهد.

شهردار دماوند اضافه کرد: اگر بخواهیم خودرو‌های بار‌فروش دوره‌گرد را به صورت کامل جمع‌آوری کنیم، عزم و تعامل جدی در شهرداری، اتحادیه و بازرگانی را می‌طلبد که اکنون نیز این تعاملات وجود دارد؛ اما این موضوع نیازمند تعاملات جدی‌تری است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار