رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از کشف بیش از 1600 کیلوگرم انواع گوشت سفید و قرمز غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 23 March 2015
حسن میرزایی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای سال نو تا کنون بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای اجرای طرح تشدید نظارت ویژه نوروزی با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و نیز کارشناسان دامپزشکی موفق به کشف مقادیر زیادی گوشت سفید و قرمز غیربهداشتی در یکی از واحدهای صنفی این شهرستان شدند.

وی افزود: این میزان گوشت شامل یک هزار و 500 کیلوگرم گوشت مرغ فله فاقد مجوز، هویت بهداشتی و بسته بندی، 180 کیلوگرم گوشت گوساله غیر بهداشتی که در محلی خارج از کشتارگاه ذبح شده بود و نیز 124 بسته نیم کیلوگرمی جگر مرغ تاریخ مصرف گذشته بود.

وی بیان داشت: پس از هماهنگی های به عمل آمده با کارشناسان شبکه دامپزشکی و دریافت تائیدیه فاسد بودن جگرهای تاریخ مصرف گذشته مقدار 124 بسته جگر در محل معدوم شد.

میرزایی اظهارداشت: گوشت های مرغ کشف شده در این واحد صنفی در شرایط کاملا غیر بهداشتی و در زیرزمین بدون سردخانه این واحد نگهداری می شد که با نظر کارشناسان شبکه دامپزشکی گوشت های مرغ و گوساله جهت معدوم شدن به سردخانه و کشتارگاه منتقل شدند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین افزود: گشت های نظارت بر بازار اداره صنعت، معدن و تجارت در ایام تعطیلات عید نوروز دایر بوده و بازرسان روزانه از بازار مصرف بازدید به عمل آورده وبا متخلفین احتمالی برخورد می کنند.

وی همچنین از مردم درخواست کرد ضمن ممانعت از خرید و مصرف مرغ های فاقد بسته بندی و تاریخ مصرف گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با شماره 124 ستاد خبری اداره صنعت ، معدن و تجارت منعکس کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار