رئیس شورای شهر تهران در واکنش به عدم تکمیل خط مترو شهر جدید پرند اعلام کرد باید ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه این پروژه توسط دولت تامین شود.
کد خبر: ۱۶۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 10 January 2016
مراجعات و پیگیری های مکرر شهروندان شهر جدید پرند واقع در جنوب غرب تهران در خصوص ساخت مترو، باعث شد تا روابط عمومی مترو تهران گزارشی از روند پیشرفت این پروژه ارائه دهد. 

با این حال، رئیس شورای شهر تهران نیز در بازدید از مترو پرند، نسبت به ساخت و اتمام مترو فرودگاه و شهر پرند توضیحاتی ارائه کرد و به دولت تاکید کرد هزینه این خط مترو بر عهده بخش عمومی ملی است، نه شهرداری تهران.

چمران در این باره گفت: اتمام مترو تا شهر پرند و به تبع آن تا فرودگاه حضرت امام (ره) می تواند منشا برکات زیادی باشد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتمام این خط مترو به دلیل اینکه خارج از محدوده تهران است می بایست از سوی دولت تامین اعتبار شود. به گونه ای که ساخت آن تا فرودگاه حضرت امام (ره) 300 میلیارد تومان و تا شهر پرند 200 میلیارد تومان دیگر هزینه در بر دارد که باید از سوی دولت و وزارت راه و شهر سازی تخصیص داده شود.

چمران توضیح داد: خوشبختانه از نظر پیشرفت فیزیکی این خط مترو روند خوبی داشته و برای اتمام و بهره برداری منتظر تامین اعتبار از سوی دولت هستیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
خدا عمرش بده واقعا اونکه از مردم باشه درد مردم و میفهمه تشکر از دکتر چمران
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
سلام درمورد آلودگی هوای تهران نظری داشتم والا اگراین پروژه مترو تهران و شهرجدید پرند به اتمام برسه هزاران خودرو شخصی به تهران سرازیر نمیشه هم تا حدودی مشکل ترافیک حل میشه هم آلودگی هوای تهران مسئولین بدون حل کردن مشکل همش بطور مسکن از مردم کمک طلب میکنن هرکسی اینو میدونه خطوط مترو شهرهای اطراف تهران راه اندازی بشه چقدر مشکل ترافیک و آلودگی هوا حل خواهد شد امثال ما بدون ماشین چگونه از پرند به میدان ونک که محل کارمون هست رفت آمد کنیم مگه چقدرحقوق میگیریم که بدیم کرایه ماشین ما اهالی شهرپرند ازشما تقاضا داریم این مورد مترو شهرهارا پیگیری کنید وگرنه هرچی درست کردن خراب میشه و به فراموشی سپرده میشه با تشکر
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
یکی از این آقایون تصمیم گیرنده سوال کنه مردم ضعیفی که از ناچاری از تهران رفتن شهر پرند زندگی میکنن مترو براشون فراهم شده؟ حمل و نقل عمومی ردیف کردین که هرروز این مسیر و برای رسیدن به محل کارشون باید بیان و برن اگه نه بیخود میکنین طرح زوج وفرد میزارین این بنده خداهارو اسیر میکنین منتها کسی نیست بپرسه نه متاسفانه کسی نیست این آقایون مسئول هم زورشونو به مردم ضعیف میرسونن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار