شهردار منطقه 8، از پیشرفت 65 درصدی ساخت مجموعه ورزشی آزادگان در خیابان رسالت به عنوان بی نظیرترین مجموعه ورزشی شرق تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 02 January 2016
بهمن نوری گفت: این مجموعه ورزشی در زمینی به وسعت 10 هزار متر مربع در حال ساخت است و پیش بینی می شود تا شهریورسال آینده به بهره برداری برسد.

وی به امکانات این مجموعه ورزشی اشاره کرد و افزود: این مجموعه شامل 5 سالن ورزشی است و علاوه بر آن یک سالن چند منظوره شامل استخر، سونا، جکوزی، کشتی و بدنسازی و نیز یک زمین چمن فوتبال در آن ساخته می شود که این امکانات پیش از این در شرق تهران و منطقه به صورت کامل وجود نداشت.

شهردار منطقه 8 در ادامه با اشاره به ساخت مجموعه ورزشی شهدای نارمک در خیابان شهید مدنی گفت: این مجموعه ورزشی در زمینی به وسعت 6 هزار متر مربع در حال ساخت است که هم اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 نوری با بیان اینکه ساخت این مجموعه به درخواست اهالی در حال انجام است، اظهار داشت: زمین این مجموعه مرکز دپوی زباله بود و اهالی از وجود این مرکز در نزدیکی محل زندگی خود ناراضی بودند که برای جلب رضایت ساکنان، با انتقال این مرکز به مکانی دیگر به جای آن ساخت مرکز ورزشی در دستور کار شهرداری منطقه قرار گزفت.

وی در ادامه اظهار داشت: کار ساخت این مجموعه که 3 سالن ورزشی و یک سالن چند منظوره شامل استخر، سونا و جکوزی دارد از اواخر سال گذشته آغاز و انتظار می رود این طرح شهریور سال آینده به بهره برداری برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار