مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار از اختصاص غرفه هاي ويژه براي توليدكنندگان محصولات ارگانيك در بازارهاي تحت پوشش اين سازمان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 28 December 2015
عبدالحسين رحيمي با بيان اينكه اين غرفه ها بدون در نظرگرفتن تشريفات مزايده اي با تخفيف اجاره بهاي 30 درصدي در اختيار توليدكنندگان محصولات ارگانيك قرار مي گيرد از تمامي باغداران و كشاورزان متقاضي خواست با دردست داشتن مدارك لازم به سازمان ميادين ميوه و تره بار تهران مراجعه كنند.

وي تعداد غرفه هايي را كه هم اكنون در اختيار توليدكنندگان محصولات ارگانيك قرار گرفته است 22 غرفه برشمرد و گفت: اين سازمان آمادگي دارد به هر ميزان كه متقاضيان درخواست كنند غرفه در اختيارشان قرار دهد.

رحيمي ترويج فروش محصولات دست چين و بسته بندي را در غرفه هاي سازمان ميادين ميوه و تره بار از ديگر برنامه هاي اين سازمان در سال 94 دانست و افزود : در اين غرفه ها به مشتريان اجازه داده مي شود به جاي خريد به صورت درهم ، محصولات خود را انتخاب و دست چين كنند .
وي با بيان اينكه اين روش فروش با استقبال شهروندان تهراني روبرو شده است تفاوت قيمت محصولات نمونه را با محصولات درهم 300 تا 400 تومان دانست.

رحيمي تعداد بازارهاي روز تحت پوشش سازمان ميادين ميوه و تره بار شهر تهران را 200 بازار برشمرد و ابراز اميدواري کرد : تعداد غرفه هاي فروش با شيوه دست چين و بسته بندي شده هرسال 15 درصد افزايش يابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار