نمایشگاه بهاره امسال ورامین اگر چه با تغییر مکان روبرو شد اما به دلیل عرضه محصولات تولیدکنندگان به صورت مستقیم و تخفیف ۱۵ تا ۵۰ درصد با استقبال پرشور ورامینی ها مواجه شد.
کد خبر: ۱۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ 18 March 2015
به گزارش مهر، نمایشگاه بهاره شهرستان ورامین در حالی امروز روز پایانی خود را سپری می کند که به دلیل استقبال پرشور مردم و شهروندان ورامینی از غرفه های این نمایشگاه، امکان تمدید آن وجود دارد.

نمایشگاه بهاره شهرستان ورامین هر ساله و همزمان با روزهای پایانی سال در سالن تختی برگزار می شد اما پس از اعتراضات مکرر ورزشکاران، مکان نمایشگاه برای اولین بار تغییر کرد و با تصمیم مسئولان اداره صنعت و معدن و تجارت ورامین به ترمینال قدیم ورامین منتقل شد.

استقبال پرشور مردم ورامین از نمایشگاه بهاره

نمایشگاه بهاره امسال ورامین اگر چه با تغییر مکان روبرو شد اما به دلیل عرضه محصولات تولیدکنندگان به صورت مستقیم و تخفیف ۱۵ تا ۵۰ درصد با استقبال پرشور ورامینی ها مواجه گردید.

اگرچه در این نمایشگاه مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و همچنین کالاهای تنظیم بازار از قبیل مواد غذایی پروتئینی و برنج مانند سایر نمایشگاه های بهاره عرضه می شد اما حضور دهها تولید کننده ورامینی و غیر ورامینی یکی از نکات مثبت این نمایشگاه بود.

نبود محل دائمی نمایشگاه همچنان یک مشکل بزرگ برای ورامین

تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه بهاره شهرستان ورامین محصولات خود را به صورت مستقیم به مردم عرضه می کردند به همین خاطر، شهروندان شاهد تخفیفات ۱۵ تا ۵۰ درصدی بودند که رضایت بازدیدکنندگان را به همراه داشت.

البته در کنار حضور تولیدکنندگان بخش های مختلف و عرضه برخی محصولات ورامین نظیر پسته این شهرستان، برخی شهروندان ورامینی نیز از کیفیت برخی اجناس عرضه شده انتقاد داشتند و خواستار نظارت بیشتر بر روند نمایشگاه شدند.

 
به هر ترتیب نمایشگاه بهاره شهرستان ورامین فرصتی مناسب برای عرضه محصولات تولیدکنندگان ورامینی و توجه به حقوق مصرف کنندگان  شد که استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه حکایت از توجه هر چه بیشتر مسئولان مربوطه به این بخش دارد.

در این میان عدم وجود مکانی تخصصی، ویژه برپایی نمایشگاه های مختلف در سطح شهرستان ورامین از جمله مسائلی است که در نمایشگاه امسال و سال های گذشته به چشم آمد و باید از سوی مسئولان مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

امسال نمایشگاه بهاره ورامین در مکانی جدید برگزار شد

حسن میرزایی با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره برای اولین بار در مکانی جدید اظهار داشت: نمایشگاه بهاره شهرستان ورامین از تاریخ چهاردهم لغایت بیست و هفتم اسفندماه برای عرضه محصولات مختلف و اساسی در شهرستان دائر شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین افزود: استقبال مردم از نمایشگاه امسال بسیار خوب بود چرا که محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیفات ویژه در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کیفیت اجناس ارائه شده در نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته بهبود یافته بود چرا که بیش از ۶۰ تولیدکننده از ورامین و شهرستان های اطراف در این نمایشگاه حاضر شده و تولیدات خود را به مردم ارائه کردند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار