رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین از شناسایی 175 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲ 15 March 2015

حسن میرزایی به ایرنا گفت : با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و لزوم ساماندهی بازار مصرف ، طرح تشدید نظارت بر اصناف شهرستان ورامین انجام شده که از ابتدای اجرای این طرح که از 12 اسفندماه سال جاری آغاز شده از 2 هزار و 110 واحد صنفی توسط بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف بازدید به عمل آمده که از این تعداد 175 واحد متخلف بودند.

وی اظهار داشت : اکثر تخلفات واحدهای صنفی گرانفروشی و عدم صدور فاکتور است که برای این واحدهای متخلف پرونده های جداگانه ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی گفت : هم اکنون به منظور ساماندهی بازار مصرف و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها به میزان نامحدود مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 56 هزار و 500 ریال در سطح شهرستان ورامین در حال توزیع است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد که این اقدام موثر دولت باعث کاهش قیمت کاذب مرغ در سطح شهرستان ورامین شد.

وی همچنین از توزیع 180 تن پرتقال و 120 تن سیب ویژه شب عید در ورامین خبر داد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین اظهار داشت: در طول سال جاری طرح پایش واحدهای تولیدی شهرستان ورامین اجرا شده که در این طرح 714 واحد تولیدی کارگاهی صنعتی و صنفی شناسایی شده اند که این واحدها 6 هزار و 355 فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

میرزایی گفت : بیش از 67 واحد تولیدی شهرستان ورامین در طول سال جاری بیش از 550 میلیون دلار انواع محصولات صادراتی نظیر سالامبور ، چرم ، سنگ ، مواد غذایی و مواد لبنی را به 29 کشور جهان صادر نموده است که از این لحاظ در ارتقاء سطح صادرات غیر نفتی گام های موثری برداشته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار