عضو شورای شهر تهران گفت: كارخانه روغن‌نباتي قو باید منتقل شود و اميدواريم با تدبير استاندار، فرماندار و ساير مسئولان، اين كار هرچه زودتر به سرانجام برسد.
کد خبر: ۱۲۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 09 November 2015
محمد حقانی درباره فعاليت كارخانه روغن‌نباتي قو می گوید: فعالیت این کارخانه از سال1331 در منطقه16 شروع شده و اين كارخانه براي پنبه پاك‌كني و روغن‌كشي تأسيس شد اما متأسفانه هميشه مسائل و مشكلات زيست‌محيطي براي اهالي محل اطراف اين كارخانه ايجاد كرده است.
 به همين دليل كارخانه روغن‌نباتي قو باید منتقل شود و اميدواريم با تدبير استاندار، فرماندار و ساير مسئولان، اين كار هرچه زودتر به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: 21سال پيش در سال1373 براساس رأي بند20 ماده55 شهرداري تهران مقرر شد اين كارخانه منتقل شود كه متأسفانه بعد از گذشت سال‌ها، هنوز هيچ اقدامي براي جابه‌جايي اين كارخانه صورت نگرفته و شهروندان محله باغ آذري و بعثت از پساب و بوي بد اين كارخانه به شدت گلايه‌مند هستند.

عضو شورای شهر تهران گفت:  مسئولان كارخانه بارها براي ادامه فعاليت اين كارخانه مهلت خواستند كه در نهايت در سال90 اين كارخانه از بنياد شهيد به بخش خصوصي واگذار شد و جلسات متعددي از سال90 تا امروز براي انتقال كارخانه برگزار شده كه هيچ نتيجه‌اي دربرنداشته است.

وی افزود: شهرداري تهران آمادگي خود را اعلام كرده است كه درصورت انتقال اين كارخانه به محل ديگر، كاركنان و كاركنان اين مجموعه را در شهرداري به كار بگيرد. در حال حاضر فرمانداري و استانداري براي وضع موجود تسهيل‌گري مي‌كنند، درحالي كه اين كارخانه بايد از شهر برود. اميدواريم با پيگيري رئيس شوراي شهر تهران و تعامل با استاندار، اقدامات لازم براي جابه‌جايي اين كارخانه دردستوركار قرار گيرد و ساكنان منطقه از اين وضعيت خلاصي پيدا كنند.
 
همشهری محله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار