امام جمعه موقت ورامین حضور پرشور و ابراز احساسات باشکوه و مثال زدنی مردم در فقدان شهدای خدمت را غرور آفرین دانست .
کد خبر: ۱۱۶۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱ 24 May 2024

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به گرامیداشت سوم و چهارم خردادماه اظهار کرد: باید این روزهای حماسه و ایثار برای همیشه زنده بماند و فراموش نشوند.

محمودی با بیان اینکه امروز ملت ایران داغدار چند تن از بهترین‌های خدمت هستند گفت: حادثه تلخ و غمبار شهادت شهدای خدمت را به مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و همه مردم عزیز تسلیت می گویم، از دست دادن رئیس جمهور انقلابی و خادم واقعی سخت بود اما آنچه کشور را آرام نگه داشته است وجود رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه ورامین بیان کرد: ما در طول این چهار دهه پس از انقلاب با بحران‌ها و مشکلات زیادی مواجه بوده ایم اما آنچه که کشور را در برابر آسیب‌ها و خطرات مصون نگه داشته وجود با برکت ولایت است و خدا را شاکر هستیم که در این رخداد بسیار دردناک هم رهبر حکیمانه حافظ این کشور است.

وی ابراز احساسات باشکوه و مثال زدنی مردم در فقدان شهدای خدمت را غرور آفرین دانست و افزود: سال‌ها استکبار تلاش کرده است که بین مردم و مسؤولان جدایی بیاندازد، اما این حضور باشکوه چند میلیونی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود و دیدیم در تشییع پیکر شهدا در تهران، مشهد، تبریز، بیرجند و قم و سایر نقاط چه غوغایی برپا شد.

محمودی با اشاره به شهادت شهدای خدمت عنوان کرد: شهادت این عزیزان داغ سنگینی است ولی در روند خدمت رسانی هیچ وقفه‌ای ایجاد نشده است و طبق قانون و دستور مقام معظم رهبری، مسؤولان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خواهند شد و از چند روز دیگر ثبت نام آغاز می‌شود، یقیناً مردم در انتخابات دقت خواهند کرد تا راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه مسائل فلسطین همچنان در صدر و مهم‌ترین مسائل جهان است، گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیست همچنان ادامه دارد، این رژیم نژادپرست منطق بی منطقی و جنایت است و هیچکس هم مانع جنایت او نمی‌شود.

خطیب جمعه ورامین عنوان کرد: مقاومت فلسطین همچنان با قدرت ادامه دارد و ادامه خواهد داشت، به اراذل و اوباش صهیونیستی که این روزها به خاطر این حادثه دردناک برای ملت ایران اظهار خوشی می‌کنند اعلام می‌کنم که آزادگان دنیا به زودی شکست رژیم غاصب صهیونیستی را جشن خواهند گرفت و تا آن روز فریادمان «مرگ بر اسرائیل» خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار