نمایشگاه بهاره شهرستان ورامین با هدف دسترسی آسان همه مردم به کالاهای مورد نیاز در روزهای پایانی سال و ایام نوروز با حضور مسئولان شهرستان ورامین افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶ 08 March 2015
به گزارش تسنیم از ورامین، حسن میرزایی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح نمایشگاه بهاره شهرستان ورامین اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان ورامین همزمان با سراسر کشور افتتاح شد تا همزمان با افزایش تقاضا، کالای مناسب در اختیار  شهروندان قرار بگیرد.
وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 70 غرفه توسط اصناف و واحدهای تولیدی اجناسی از قبیل آجیل و خشکبار، موادپروتئینی، پوشاک، کیف و کفش را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار شهروندان قرار می دهند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف دسترسی آسان همه مردم به کالاهای مورد نیاز در روزهای پایانی سال و ایام نوروز برپا شده و قطعا نقش مهمی در جلوگیری ازافزایش قیمت ها و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال  دارد.
وی با بیان اینکه همه اجناس نمایشگاه با تخفیف 15 تا ‎ 20 درصد زیرقیمت بازار عرضه می شود، تاکید کرد: برای نظارت بر قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه، بعد از قیمت‌گذاری همه اجناس توسط اداره صنعت و معدن، گروه های نظارت و بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس بر امر قیمت ها نظارت دارند.
میرزایی تصریح کرد: نمایشگاه بهاره شهرستان ورامین  تا 27 اسفند ماه در خیابان شهید بهشتی، ترمینال سابق ورامین برپا است.
وی از آغاز اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات در این شهرستان از ابتدای اسفندماه خبر داد و افزود: با توجه به دستورالعمل‌های اجرایی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز از ابتدای اسفند ماه تا 15 فروردین 94 برگزار می‌شود.
رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان ورامین تاکید کرد: این طرح با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات و ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی اجرا می‌شود.
وی افزود: در این طرح از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن نباتی، برنج، بازرسی و بر عملکرد انبارها و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا بازرسی بعمل می‌آید.
 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار