معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفیت هوای تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی و نخستین روز بازگشایی مدارس در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 23 September 2015
محمد رستگاری روز چهارشنبه افزود: با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش حجم تردد و ترافیک شهری، میزان غلظت آلاینده های جوی شهر تهران نیز افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 امروز با عدد 101 در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفته است. 
رستگاری گفت: براساس بررسی های آماری از روند افزایشی آلاینده های جوی در این مقطع زمانی در طول سال های گذشته، با افزایش حجم تردد خودروها در سطح شهر میزان غلظت آلاینده های هوا نیز سیرصعودی داشته است.
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران با تاکید بر اینکه والدین دانش آموزان برای تحصیلی فرزندانشان مدارس نزدیک به منزل مسکونی را انتخاب کنند، توصیه کرد: اولیای دانش آموزان و همچنین دانشجویان برای رفت و آمد به مدارس و دانشگاه ها بهتر است به جای خودرو شخصی از وسایل نقلیه عمومی و سرویس های مجاز مدارس استفاده کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار