معاون وزارت آموزش و پرورش خبر داد
معاون وزیر آموزش و پرورش از وجود 4500 پروژه آموزشی نیمه تمام در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 22 August 2015
 مرتضی رئیسی در حاشیه کلنگ‌زنی سه پروژه آموزشی در روستاهای معلم کلا، محمدآباد و کلاکسر آمل در پاسخ به سوال ایسنا با اشاره به اینکه درباره مدارس کپرنشین اگر گزارشی دریافت کنیم حتما نسبت به ساخت کلاس آموزشی اقدام می‌کنیم، یادآور شد: نسبت به رفع کپرنشینی در تمامی نقاط کشور اقداماتی انجام داده‌ایم اما این پدیده بیشتر به مهاجرت جمعیت باز می‌گردد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 5400 پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد، گفت: از این تعداد 4500 پروژه آموزشی است البته بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها در سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیسی با بیان اینکه با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام 40 هزار کلاس درس به فضای آموزشی کشور افزوده می‌شود، تصریح کرد: از سویی سیستم گرمایشی بسیاری از مدارس نیز از محل این اعتبارات تامین می‌شود.

رئیسی با تاکید بر اینکه بیشتر اعتبارات در این بخش در زمینه بازسازی مدارس، استانداردسازی سیستم گرمایشی و رفع نیازهای مدارس صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در زمینه اعتبارات، تخصیصی خوبی در این بخش صورت گرفته است و تعداد قابل توجهی پروژه آماده شده است.

وی با بیان اینکه 340 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس در کشور مصوب شده است، افزود: با تعلق گرفتن این اعتبارات بخش مهمی از نیازهای بازسازی و نوسازی مدارس رفع می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه در سال 95-94 اکثر پروژ‌های نیمه تمام آموزشی در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: امسال به لحاظ اعتباری در وضعیت خوبی خواهیم بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار