آتش نشانان فداکار در حادثه گاز گرفتگی در یک مجتمع مسکونی در تهران یک کودک 50 روزه را به همراه مادرش از مرگ حتمی نجات دادند.
کد خبر: ۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ 25 February 2015

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت و گو با  ایرنا افزود: ساعت 5.52 حادثه گاز گرفتگی در یک ساختمان مسکونی واقع در بلوار مرزداران بعد از خیابان ناهید به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران ایستگاه 10 آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی گفت: محل حادثه در یک مجتمع مسکونی چهار طبقه 16 واحدی بود که تمام آن را گاز منواکسید کربن فرا گرفته و آتش نشانان تلاش های خود را برای نجات افراد حاضر در این مجتمع مسکونی با توجه به ناایمن بودن محل به کار گرفتند و آنها را بیرون هدایت کردند.

ملکی افزود: در طبقه چهار این ساختمان در یکی از واحدها دو خانم دچار مسمومیت شده بودند و در طبقه سه این ساختمان نیز یک مادر 31 ساله به همراه کودک 50 روزه که دچار مسمومیت شده بودند با اقدام های شجاعانه از خطر مرگ نجات یافتند.

وی گفت: آتش نشانان این افراد را به عوامل اورژانس تحویل دادند و در ساعت 6.28 امروز عملیات امداد و نجات آنان به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت وقوع این حادثه را نشت گاز از قسمت موتورخانه بدلیل نقص دودکش اعلام کردو افزود: این مشکل موجب تولید و انتشار گاز منواکسید کربن در این ساختمان شده بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار