رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد از هوشمند سازی ۲۴ درصد از کلاس های درس مدارس این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 12 August 2015
صبح چهارشنبه محمد قادری تفرشی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش سازنده هوشمندسازی کلاس های درس در تسهیل امور آموزشی و تفهیم عمیق درک مطالب در اذهان دانش آموزان اظهارداشت: هوشمندسازی کلاس های درس همواره به عنوان طرحی اولویت دار در دستور کار اداره آموزش وپرورش شهرستان ملارد قرار داشت.

وی افزود: طبق ارزیابی های انجام شده، در مجموع دوهزار و ۳۶۰ کلاس درس در مدارس این شهرستان فعال است که از این میزان ۵۵۰ کلاس هوشمند سازی شده اند.

قادری تفرشی گفت: یکی از الزامات اساسی در امر توسعه هوشمند سازی کلاس های درس، تامین بودجه و تجهیزات است که با توجه به محدودیت های اعتباراتی آموزش وپرورش، سرعت و شتاب توسعه کلاس های درس در سطح ایده آلی نیست.

وی افزود: کمک اولیا دانش آموزان و خانواده های توانمند، نقش موثری در افزایش کلاس های هوشمند در سطح این شهرستان ایفا می کند و اولیای دانش آموزان نیز از ثمرات و نتایج آن بهره مند خواهند شد.

قادری تفرشی عنوان کرد: تجهیز کلاس های درس به ادوات و دستگاه های پیشرفته باعث رشد تحصیلی دانش آموزان و درک درست تر مطالب می شود و در توسعه کیفی آموزش موثر خواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد یادآور شد: آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی توسعه و شکوفایی هر کشوری محسوب می شود و جامعه ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و بطور یقین رشد آموزشی و تحصیلی در کلیه ابعاداجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و...اثر گذار و تعیین کنده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار