استاندار تهران با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رعایت اعتدال و بی طرفی از سوی مسوولان را یک ضرورت خواند و گفت: چند صدایی باید درجامعه تقویت شود، چرا که نمی توان جوامع چند صدایی امروزی را با یک صدا مدیریت کرد.
کد خبر: ۷۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 05 August 2015
سید حسین هاشمی در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت هماهنگی اموراقتصادی و بین الملل استانداری تهران افزود: برگزاری دو انتخابات مهم درسال جاری باعث می شود که مردم، مسوولان و جناح های سیاسی عملکرد مجریان این انتخابات را زیر ذره بین قرار بدهند و و براین اساس باید همه دراین انتخابات بطورکامل بی طرفانه رفتار کنند.

وی با تاکید بر عمل به قانون از سوی مسوولان گفت: همه باید سعی کنند تا فضای انتخابات شاد باشد و فراهم ساختن زمینه برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، یک وظیفه همگانی است.

هاشمی ابراز امیدواری کرد در انتخابات پیش رو حماسه سیاسی دیگری رقم بخورد و همه دستگاه های اجرایی در این زمینه با ستاد انتخابات استان تهران هماهنگ باشند.

استاندار تهران با بیان اینکه در شرایط پس از تحریم، وظیفه همه مدیران سنگین تر می شود، خاطرنشان کرد: مدیران باید بتوانند شرایط را به گونه ای تسهیل کنند که امورجاری اداری مردم و سرمایه گذاری درگیر دیوان سالاری های رایج اداری نشده و وقت مدیران با نشست های غیرضروری به جای خدمت به مردم، محدود نشود.

وی به ویژگی های مهم مدیران استان تهران اشاره کرد و گفت: اعتدال، نظم در امور، مراعات زمان، تعامل با مردم و سایر دستگاه ها و همچنین سلامت مدیریت از جمله ویژگی های مهمی است که همه مدیران استان باید آنها را داشته باشند.

هاشمی تاکید کرد: سلامت نفس و اخلاق مناسب مدیران باید از جمله ویژگی های مهم مسوولان استان باشد و در این ارتباط ، کوچکترین اغماضی در قبال مدیرانی که فاقد این ویژگی ها باشند، صورت نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شرایط فعالیت مسوولان این استان با سایر استان ها متفاوت است، گفت: رییس سازمان ها و ادارت استان تهران در نشست شورای معاونان سازمان ها و شرکت های کشوری حضور می یابند، درحالی که در استان های دیگر این گونه نیست و به همین دلیل نگاه مدیریتی در استان تهران باید متفاوت باشد.

هاشمی به انتصاب داود کرمی، فرماندار شهرستان ملارد با حفظ سمت به سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری تهران اشاره کرد و یادآور شد: با رفتن آقای ترکی از استانداری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران، وظایف و کارهای زیادی معطل مانده بود و به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا انجام این وظایف در حوزه اقتصادی به آقای کرمی سپرده شود.

استاندار تهران با اشاره به خصوصیات سرپرست جدید معاونت هماهنگی اموراقتصادی و بین الملل استانداری گفت: کرمی از جمله افرادی است که در شرایط ویژه و بحرانی توانایی مدیریت دارد که نمونه آن مدیریت ویژه سفر رییس جمهوری به شهرستان های غرب استان تهران بود.

پیش از این حسن کریمی معاون امورعمرانی استاندار تهران با حفظ سمت، سرپرستی این معاونت جدید را برعهده داشت.

در پی حذف معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری و تبدیل آن به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانی، معاونت جدید هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل در استانداری تهران ایجاد شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار