مرد پله‌ای ایران، رکورد پله‌نوردی از برج میلاد تهران را در کمترین زمان تکرار می‌کند.
کد خبر: ۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴ 23 February 2015
به گزارش مهر، احمد اسدی، دونده ماراتن که مدت سه سال است رکورد سرعت بالا رفتن از پله‌های برج میلاد تهران را با زمان ۱۰ دقیقه و ۴۹ ثانیه در اختیار دارد، قصد دارد با حمایت شرکت مارال چرم روز 5 اسفند رکورد خود را ارتقا دهد.
این ورزشکار ارزنده دلیل انتخاب تاریخ رکوردزنی خود را ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اعلام کرد.

اسدی اظهار داشت: مدت سه سال است به‌ رغم تلاش‌های دوستان دیگر برای شکستن رکورد پله‌نوردی‌ برج میلاد، کسی موفق نشده است این رکورد را بهبود بخشد. با توجه به اینکه رکورد کنونی من شرایط ثبت در کتاب رکوردهای گینز را دارد، فکر کردم بهتر است آن را با تمام تلاش ارتقا بخشم.

اسدی در خصوص شرایط برگزاری مراسم در روز 5 اسفند اضافه کرد: فکر می‌کنم آمادگی بدنی مناسبی برای ارتقای این رکورد دارم و امیدوارم بتوانم در آینده نزدیک، این رکوردزنی را برای برج خلیفه دوبی نیز انجام دهم.

این ورزشکار ضمن تاکید بر لزوم حمایت از ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد: اتفاق‌های خوبی که در رشته‌های ورزشی‌ای به‌جز فوتبال در کشور می‌افتد، حاکی از وجود پتانسیل‌های بالا برای حضور جهانی ورزشکاران ایرانی است. اما متاسفانه هنوز بنگاه‌های اقتصادی کشور، از ورزش‌های همگانی حمایت مناسبی نمی‌کنند. من از مجموعه تولیدی مارال‌چرم برای حمایت‌ها و دلگرمی‌های بی‌وقفه‌شان بسیار سپاسگزارم و امیدوارم روزی این نگاه حمایتگر از شرکت‌های معتبری همچون مارال چرم به تمام بنگاه‌های اقتصادی ایران سرایت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار